[
登入
]
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
要失業了
啤酒怪獸
17/06/2026 11:29
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
屌那星,份工in到 round 3止步,入唔到round 4 interview
時間車費都蝕9埋
慘慘豬
啤酒怪獸
17/06/2026 11:29
慘慘豬
馮盈盈死忠
17/06/2026 11:37
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
屌那星,份工in到 round 3止步,入唔到round 4 interview
時間車費都蝕9埋
in 咁多次,大癲 orz
釋永信 信仔
17/06/2026 14:41
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
屌那星,份工in到 round 3止步,入唔到round 4 interview
時間車費都蝕9埋
要見4 round? 你in CEO?
還政於民
17/06/2026 19:08
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
屌那星,份工in到 round 3止步,入唔到round 4 interview
時間車費都蝕9埋
要見4 round? 你in CEO?
做咩in大公司,細公司 round 1已經見老細啦
窮極一生
17/06/2026 19:49
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
屌那星,份工in到 round 3止步,入唔到round 4 interview
時間車費都蝕9埋
要見4 round? 你in CEO?
做咩in大公司,細公司 round 1已經見老細啦
外國公司低級文員位,但我得呢份工interview,我初初以為in 1round就搞掂,點知要in多兩次,筆試30mins
咁洗濕左個頭無理由唔繼續in落去,繼續頂硬上
最尾果round係見HR,但係我去唔到呢關
窮極一生
17/06/2026 19:55
我都有in 一間好細間嘅本地公司,都要in 兩次,不過first in見個肥婆HR,佢睇我唔順眼又覺得我太廢就fail左我
大俠2047
18/06/2026 09:30
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
窮極一生
18/06/2026 14:48
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽
啤酒怪獸
18/06/2026 15:36
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽
考個保安牌炒散都有$800一日啦,又唔使搬搬抬抬咁辛苦。
失業又有經濟壓力真係要快嘅搵嘢做,就算搵唔到嘢做冇收入,都要搵啲嘢學下讀下增值自己,困喺屋企冇工返冇收入,太多時間太得閒會亂諗嘢。
錢婆婆
18/06/2026 18:26
我都有in 一間好細間嘅本地公司,都要in 兩次,不過first in見個肥婆HR,佢睇我唔順眼又覺得我太廢就fail左我
人到中年係咁,唔使介意,不停見就有希望
大俠2047
18/06/2026 18:27
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽
450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩
哈一根大師
18/06/2026 18:31
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽
450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩
乜倉出450咁少
步兵都唔止呢個價啦
唔改名都得
18/06/2026 18:42
考個的士牌做的士司機。
無明的我
18/06/2026 18:55
睇個市況應該失業率唔低,但係政府先公佈緊3.7%
我批你含碌蕉
18/06/2026 18:58
睇個市況應該失業率唔低,但係政府先公佈緊3.7%
屌係人都知流既,公司就係咁執但失業率唔升咁你話公司執笠個班人去左邊
無明的我
18/06/2026 19:05
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K
還政於民
18/06/2026 19:10
睇個市況應該失業率唔低,但係政府先公佈緊3.7%
屌係人都知流既,公司就係咁執但失業率唔升咁你話公司執笠個班人去左邊
試下分開計,藍領同白領失業率
啤酒怪獸
18/06/2026 19:22
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K
所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。
錢婆婆
18/06/2026 19:25
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K
所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。
屌,你講到有得揀做邊行咁
無明的我
18/06/2026 20:04
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K
所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。
屌,你講到有得揀做邊行咁
如果有早知就唔會入行,愈搵愈少
啤酒怪獸
18/06/2026 20:13
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K
所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。
屌,你講到有得揀做邊行咁
如果有早知就唔會入行,愈搵愈少
我覺得30歲前轉行都仲係容易嘅,30歲打後就真係難,如果有供樓、養兒育女嘅話壓力更大
Btw~我都考慮緊轉行,唔介意收入低啲,最緊要安安穩穩可以做到65歲退休就Ok
窮極一生
18/06/2026 20:49
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽
450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩
乜倉出450咁少
步兵都唔止呢個價啦
天水圍果個
做左三日整親隻腰
散工有人抽水 比人食左錢
無明的我
18/06/2026 21:21
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K
所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。
屌,你講到有得揀做邊行咁
如果有早知就唔會入行,愈搵愈少
我覺得30歲前轉行都仲係容易嘅,30歲打後就真係難,如果有供樓、養兒育女嘅話壓力更大
Btw~我都考慮緊轉行,唔介意收入低啲,最緊要安安穩穩可以做到65歲退休就Ok
都就嚟40歲,等炒咗先算
哈一根大師
19/06/2026 00:26
失業太耐, 搵下 炒散做
頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天
我見有 坐完監的馬夫做
出 現金糧那些
做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽
450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩
乜倉出450咁少
步兵都唔止呢個價啦
天水圍果個
做左三日整親隻腰
散工有人抽水 比人食左錢
比蛇頭食無計,不過得450係阿姐價
你仲要整親,搬既野好重定唔慣?
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]