[
登入
]
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
要失業了
錢婆婆
09/06/2026 18:26
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
梗唔係啦,你返學就有錢收,考唔到牌最多冇畢業證書,同埋之後果筆就業獎金
真唔真架?佢備註寫明要考到中工牌先有基本準貼架喎,識條肥仔,讀完考唔到牌,話唔批準貼佢喎
還政於民
09/06/2026 18:27
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
梗唔係啦,你返學就有錢收,考唔到牌最多冇畢業證書,同埋之後果筆就業獎金
唔係好多人爭咩,之前有人話要等
啤酒怪獸
09/06/2026 18:30
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
梗唔係啦,你返學就有錢收,考唔到牌最多冇畢業證書,同埋之後果筆就業獎金
真唔真架?佢備註寫明要考到中工牌先有基本準貼架喎,識條肥仔,讀完考唔到牌,話唔批準貼佢喎
唔批果筆係畢業後嘅留職獎金,你讀緊果時,好似每月13號出津貼,除非你被革退或退學先要還返啲津貼,不過追你退津貼都只係寄一次信追你,唔還都冇乜大影響(只要以後唔報讀佢嘅課程就吹你唔漲)
利申:喺CIC做咗接近13年阿Sir,3月尾約滿先離職咋
啤酒怪獸
09/06/2026 18:32
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
梗唔係啦,你返學就有錢收,考唔到牌最多冇畢業證書,同埋之後果筆就業獎金
唔係好多人爭咩,之前有人話要等
有兩種說法
1.發展局唔俾CIC開咁多班培訓學生,因為個市唔好,唔想啲人讀完建造業出嚟就喺返呢行失業。
2.CIC使大咗冇資源開班,因為要俾學生津貼架嘛,條數係好大。
早排同啲舊同事食飯吹水,下個學年會開返多啲班,即係26年9月,自己留意一下
窮極一生
09/06/2026 18:49
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
錢婆婆
09/06/2026 19:38
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
梗唔係啦,你返學就有錢收,考唔到牌最多冇畢業證書,同埋之後果筆就業獎金
真唔真架?佢備註寫明要考到中工牌先有基本準貼架喎,識條肥仔,讀完考唔到牌,話唔批準貼佢喎
唔批果筆係畢業後嘅留職獎金,你讀緊果時,好似每月13號出津貼,除非你被革退或退學先要還返啲津貼,不過追你退津貼都只係寄一次信追你,唔還都冇乜大影響(只要以後唔報讀佢嘅課程就吹你唔漲)
利申:喺CIC做咗接近13年阿Sir,3月尾約滿先離職咋
錢婆婆
09/06/2026 19:40
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
啤酒怪獸
09/06/2026 20:23
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
啤酒怪獸
09/06/2026 20:45
其實而家個市真係好差,因為外勞關係,本身香港有考牌制度,而家考牌都俾大陸食埋條水,推緊一個計劃叫做一證多行,即係喺大陸考牌可以喺中港澳開工,所以CIC班導師都隨時冇得撈,好可怕。
唔止地盤俾外勞搶,就連培訓同埋考試都俾大陸搶埋。
老老實實,我都諗緊轉行
還政於民
09/06/2026 20:52
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
窮極一生
09/06/2026 20:55
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
呢啲課程唔係講明報讀左就唔可以返工同讀書咩
比人查到咪大獲
啤酒怪獸
09/06/2026 20:57
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
例如你26年5月畢業,要27年5月先可以報讀第二個課程,要隔一年,唔可以連續報讀,所以咪話啲人識玩係ERB/CIC兩邊走架
啤酒怪獸
09/06/2026 20:57
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
呢啲課程唔係講明報讀左就唔可以返工同讀書咩
比人查到咪大獲
有鬼人走去理/查你有冇返工咩
還政於民
10/06/2026 07:13
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
呢啲課程唔係講明報讀左就唔可以返工同讀書咩
比人查到咪大獲
有鬼人走去理/查你有冇返工咩
你可以篤灰
真島大哥
10/06/2026 07:21
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
呢啲課程唔係講明報讀左就唔可以返工同讀書咩
比人查到咪大獲
有鬼人走去理/查你有冇返工咩
你可以篤灰
都無掌金,又唔係公屋篤灰有錢收
啤酒怪獸
10/06/2026 08:10
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
呢啲課程唔係講明報讀左就唔可以返工同讀書咩
比人查到咪大獲
有鬼人走去理/查你有冇返工咩
你可以篤灰
都無掌金,又唔係公屋篤灰有錢收
損人不行己嘅嘢做嚟做乜鳩?
啤酒怪獸
10/06/2026 08:10
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
ERB個校內試唔係一定要合格先有錢咩, 但佢考個牌就唔洗合格都得
以前我讀係校內筆試同實務試要合格, 但佢個牌要出去考,呢個唔合格都得, 唔知我有無記錯
下?阿公係ERB讀左個水口喉課程,直頭冇報考牌,校内試就好似有考嘅,足夠出度率就攞到津貼,當去涼冷氣都唔錯
所以咪話大把失業、退休、師奶去報ERB、CIC嘅課程R份津貼。
亦都唔少人夜晚返工,日頭返去瞓覺涼冷氣出津貼,見太多太多呢啲人,見怪不怪
原來無限次數讀
呢啲課程唔係講明報讀左就唔可以返工同讀書咩
比人查到咪大獲
有鬼人走去理/查你有冇返工咩
你可以篤灰
都無掌金,又唔係公屋篤灰有錢收
損人不
行
利
己嘅嘢做嚟做乜鳩?
馮盈盈死忠
11/06/2026 14:58
仲有,20日!!!!!!!
窮極一生
14/06/2026 17:31
仲有,20日!!!!!!!
仲有咩20日?
還政於民
14/06/2026 18:17
仲有,20日!!!!!!!
仲有咩20日?
放監時間
窮極一生
14/06/2026 22:07
就嚟又大一歲 可唔可以比份工我
白石惠
16/06/2026 12:42
窮極一生
16/06/2026 16:20
見完工無消息
馮盈盈死忠
16/06/2026 16:38
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
窮極一生
17/06/2026 10:47
見完工無消息
報警!
我唔見左個消息呀!!!!!!!!!!
屌那星,份工in到 round 3止步,入唔到round 4 interview
時間車費都蝕9埋
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]