[
登入
]
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
要失業了
窮極一生
08/06/2026 12:23
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩
做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入
如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?
有津貼
但多人失業時都多人報名...報完可能等個幾兩個月後先有得上堂
總之報左先冇壞
頭先去左睇 真係超級多人報
好多班都full 好多要等開班同排隊
職員話條隊依家都好長 就算唔熱門嘅課程都要等
所以報完名都要通知幾時先有得讀
馮盈盈死忠
08/06/2026 12:39
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩
做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入
如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?
有津貼
但多人失業時都多人報名...報完可能等個幾兩個月後先有得上堂
總之報左先冇壞
收到您 ^_^
啤酒怪獸
08/06/2026 13:07
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩
做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入
如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?
有津貼
但多人失業時都多人報名...報完可能等個幾兩個月後先有得上堂
總之報左先冇壞
頭先去左睇 真係超級多人報
好多班都full 好多要等開班同排隊
職員話條隊依家都好長 就算唔熱門嘅課程都要等
所以報完名都要通知幾時先有得讀
你試下去香港建造學院睇下有咩課程啱心水,想學嘅。
都有萬幾蚊津貼一個月,呢啲俾津貼學生學嘢嘅機構最反映到市場,通常出邊經濟差難搵嘢做,就會好多人報讀
啤酒怪獸
08/06/2026 13:11
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
真島大哥
08/06/2026 13:13
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
窮極一生
08/06/2026 14:36
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
窮極一生
08/06/2026 14:38
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
呢啲津貼係逐個月出 定係 完哂個課程考哂試先會出?
啤酒怪獸
08/06/2026 14:41
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
正氣師
08/06/2026 14:45
我都準備加入
釋永信 信仔
08/06/2026 15:37
我都準備加入
發生咩事
ActionScript
08/06/2026 16:02
呢個環境做slasher 可能仲穩陣過搵full time 同意樓上講世界變得太快
依家唔係份工炒人,而係成個行業咁炒
窮極一生
08/06/2026 18:50
呢個環境做slasher 可能仲穩陣過搵full time 同意樓上講世界變得太快
依家唔係份工炒人,而係成個行業咁炒
點樣可以係無技能下做到slasher
我都想做
馮盈盈死忠
08/06/2026 18:55
呢個環境做slasher 可能仲穩陣過搵full time 同意樓上講世界變得太快
依家唔係份工炒人,而係成個行業咁炒
點樣可以係無技能下做到slasher
我都想做
個個都真係有技能?
我覺得slasher好多都係吹出黎 >_<
錢婆婆
08/06/2026 19:29
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩
做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入
如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?
ERB係可以一年報一次,但每日得$3XX, 唔係兩萬蚊嗰隻持續進修基金
錢婆婆
08/06/2026 19:30
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
CIC另外有得讀?睇下有冇嘢啱禾老公先
錢婆婆
08/06/2026 19:32
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩
做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入
如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?
有津貼
但多人失業時都多人報名...報完可能等個幾兩個月後先有得上堂
總之報左先冇壞
頭先去左睇 真係超級多人報
好多班都full 好多要等開班同排隊
職員話條隊依家都好長 就算唔熱門嘅課程都要等
所以報完名都要通知幾時先有得讀
其實讀完好多都係搵唔到嘢做㗎,是但搵一科近自己又最快開班嘅讀住先啦
還政於民
08/06/2026 19:43
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
CIC另外有得讀?睇下有冇嘢啱禾老公先
唔係你主外,你老公主內咩
錢婆婆
08/06/2026 19:47
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
CIC另外有得讀?睇下有冇嘢啱禾老公先
唔係你主外,你老公主內咩
屌,燒焊比外勞搶L晒d位姐,你估阿公真係想退休咩?好L悶呀佢而家,前排做兩單幾日散工,唔係走數就6折出糧,都唔知做黎做咩
啤酒怪獸
08/06/2026 21:40
AI 機械人 外勞,真係對香港人嘅就業機會影響好大。
加埋早排468法例,搞到啲兼職時薪都少咗工返
我個女返PT,話公司避468,所以每星期唔編多過15小時
窮極一生
09/06/2026 12:30
呢個環境做slasher 可能仲穩陣過搵full time 同意樓上講世界變得太快
依家唔係份工炒人,而係成個行業咁炒
點樣可以係無技能下做到slasher
我都想做
個個都真係有技能?
我覺得slasher好多都係吹出黎 >_<
slasher 啲技能好似都好專下
我見佢地又設計,又做媒體,又攝影,又手作,好多範
但呢啲我都唔識
還政於民
09/06/2026 17:38
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
CIC另外有得讀?睇下有冇嘢啱禾老公先
唔係你主外,你老公主內咩
屌,燒焊比外勞搶L晒d位姐,你估阿公真係想退休咩?好L悶呀佢而家,前排做兩單幾日散工,唔係走數就6折出糧,都唔知做黎做咩
而家機械臂都識燒焊,遲D機械臂都搶飯碗
真島大哥
09/06/2026 17:54
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
CIC另外有得讀?睇下有冇嘢啱禾老公先
唔係你主外,你老公主內咩
屌,燒焊比外勞搶L晒d位姐,你估阿公真係想退休咩?好L悶呀佢而家,前排做兩單幾日散工,唔係走數就6折出糧,都唔知做黎做咩
而家機械臂都識燒焊,遲D機械臂都搶飯碗
過多10年,80後,90後都變無氣無力老坑啦
錢婆婆
09/06/2026 18:22
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
啤酒怪獸
09/06/2026 18:23
屌,今日問左建造業學院d津貼課程,要考到中工牌先有錢收。反而ERB唔合格,夠出席率就可以有津貼
梗唔係啦,你返學就有錢收,考唔到牌最多冇畢業證書,同埋之後果筆就業獎金
我批你含碌蕉
09/06/2026 18:25
教你失業搵唔到嘢做,但每月都有萬零蚊收入嘅方法。
ERB/HKIC課程每年只可以報讀一次收津貼嘅課程,你報啲一讀就兩三個月嘅,讀完ERB就去HKIC報測量咁,測量短期班有122日,夠你玩3-4個月
跟住香港建造業總工會,有啲50小時課程(返6日),報讀後,成功考取中工牌會有$14000獎金
讀完ERB 可以再讀HKIC?
兩個津貼係分開?
僱員再培訓局、建造業議會、香港建造業總工會,三間唔同嘅組織,前兩者係公營/法定機構,後者係工聯會屬分支嘅組織(工會)。
自己去了解下,大把退休人士、師奶ERB CIC兩邊走食津貼
CIC另外有得讀?睇下有冇嘢啱禾老公先
唔係你主外,你老公主內咩
屌,燒焊比外勞搶L晒d位姐,你估阿公真係想退休咩?好L悶呀佢而家,前排做兩單幾日散工,唔係走數就6折出糧,都唔知做黎做咩
而家機械臂都識燒焊,遲D機械臂都搶飯碗
係機械人,連底層既工都比機械人取代就真係全民趟平
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]