要失業了 - 香港高登
[登入]
星降月貓
引用
27/04/2026 15:39
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞當上個職位, 好大可能轉行
之前返工時自修過搵過cert考吓咁
星降月貓
引用
27/04/2026 15:59
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]
星降月貓
引用
27/04/2026 16:00
頂, 之前回完唔見post, 翻覆又變double[sosad] [banghead]
還政於民
引用
27/04/2026 19:45
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

做shipping,中美貿易戰,呢行邊有運行[sosad]
女巨人
引用
27/04/2026 20:58
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

我媽叫我學點心
我串佢成街酒樓都汁佢唔講野
星降月貓
引用
27/04/2026 21:56
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

我媽叫我學點心
我串佢成街酒樓都汁佢唔講野

今時今日好難唔考慮job security呢回事,
而且呢刻世界已經變得快咗, 要追上形勢唔容易..........
[9up] 學點心跟住買鏡頭開ch.做粵語cook-tuber邊煮嘢食邊吹水可能仲殺得出血路 [/9up]
星降月貓
引用
27/04/2026 22:01
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

做shipping,中美貿易戰,呢行邊有運行[sosad]

嘩頂, 原來我同一間公司做咗有八年, CV滑牙了[sosad]
還政於民
引用
27/04/2026 23:41
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

做shipping,中美貿易戰,呢行邊有運行[sosad]

嘩頂, 原來我同一間公司做咗有八年, CV滑牙了[sosad]

我驚你做唔返文職[sosad]
善逸(失業)
引用
27/04/2026 23:49
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

做shipping,中美貿易戰,呢行邊有運行[sosad]

嘩頂, 原來我同一間公司做咗有八年, CV滑牙了[sosad]

我驚你做唔返文職[sosad]


而家香港經濟咁好, 除左公務員都唔知邊行有仲運行[sosad]
不來也不往
引用
28/04/2026 03:33
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

我媽叫我學點心
我串佢成街酒樓都汁佢唔講野

宜家學水電唔係最好咩
人工又高
仲可以技術移民
窮極一生
引用
28/04/2026 05:23
唉 晚晚都半晚就自己醒左:-(
窮極一生
引用
28/04/2026 05:36
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^

我今月陪緊你了

x2#bye2#fn

本身做咩工 ?念住點?

物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先

應該做唔番呢行啦

算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉[sosad]

做shipping,中美貿易戰,呢行邊有運行[sosad]

嘩頂, 原來我同一間公司做咗有八年, CV滑牙了[sosad]

我驚你做唔返文職[sosad]


而家香港經濟咁好, 除左公務員都唔知邊行有仲運行[sosad]


依家要做返文職真係難 一係自減人工大家鬥平 總有fresh grad平過你
銀行都不斷縮cut 人 炒人,除咗經濟差,AI都係其中一個因素,好多人手野用AI自動化就取代左,炒嘅人就越嚟越多,競爭越來越大
34歲(職賭)
引用
28/04/2026 12:18
有冇諗過考警察[sosad] 又高薪又要求低
窮極一生
引用
07/06/2026 14:43
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩:-(
錢婆婆
引用
07/06/2026 20:08
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩:-(

做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入#cn#
諾貝爾和平侵
引用
07/06/2026 20:10
學歷 ? 技能 ?
馮盈盈死忠
引用
07/06/2026 23:22
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^


假老豆 我記得你好似做採購,你辭職??_?

Yes dick ^_^


點解辭職? 咁快搵到另一份工?:-(

未揾。
我需要休息。
我需要全心全意照顧小朋友 ^_^
當60碎退休,我仲要做多接近廿年野。
我人生唔可以淨係得工作 ^_^
馮盈盈死忠
引用
07/06/2026 23:24
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩:-(

Take break,係為左走更遠既路,
Relax, bro ~
馮盈盈死忠
引用
07/06/2026 23:27
學歷 ? 技能 ?

大學。
無技能!
咖哩海鮮味
引用
08/06/2026 00:41
[god]cl
窮極一生
引用
08/06/2026 06:52
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^


假老豆 我記得你好似做採購,你辭職??_?

Yes dick ^_^


點解辭職? 咁快搵到另一份工?:-(

未揾。
我需要休息。
我需要全心全意照顧小朋友 ^_^
當60碎退休,我仲要做多接近廿年野。
我人生唔可以淨係得工作 ^_^


有錢真係好:-(
窮極一生
引用
08/06/2026 06:56
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩:-(

做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入#cn#


如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?
馮盈盈死忠
引用
08/06/2026 07:14
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^


假老豆 我記得你好似做採購,你辭職??_?

Yes dick ^_^


點解辭職? 咁快搵到另一份工?:-(

未揾。
我需要休息。
我需要全心全意照顧小朋友 ^_^
當60碎退休,我仲要做多接近廿年野。
我人生唔可以淨係得工作 ^_^


有錢真係好:-(

無錢,但我都需要休息。
休息係為左走更遠既路 ^_^
一滴入魂
引用
08/06/2026 07:44
LM
善逸(失業)
引用
08/06/2026 09:02
時間真係好快又一個月過去,繼續失業
send左咁耐CV,最終有一兩份工叫我去見工,但見完無回音
除朋友介紹外快, 自己呢排諗有咩方法賺錢
有睇書令自己正面D
琴晚又失眠,好多野諗,越諗越煩:-(

做住PT, 讀下有錢收個個種ERB好過完全冇收入#cn#


如果好耐以前報讀過,仲會有錢收?


有津貼O:-)
但多人失業時都多人報名...報完可能等個幾兩個月後先有得上堂#cn#

總之報左先冇壞
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]