我係普通文員仔

完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
x2

本身做咩工 ?念住點?
物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先
應該做唔番呢行啦
算係誤打誤撞調咗入職. 你都知成個行業走下坡, 我諗之後轉行機會高
返工時會自修吓考吓cert咁, 係會擔心每日返放工個人會霉
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我媽叫我學點心
我串佢成街酒樓都汁佢唔講野
今時今日好難唔考慮job security呢回事,
而且呢刻世界已經變得快咗, 要追上形勢唔容易..........
[9up] 學點心跟住買鏡頭開ch.做粵語cook-tuber邊煮嘢食邊吹水可能仲殺得出血路 [/9up]