[
登入
]
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
要失業了
~何淦途~
25/04/2026 00:34
拎個物管牌,拎個電線中工牌,做物業維修19k可期。肯挨5年有a牌都可以食到退休啦
34歲(職賭)
25/04/2026 07:51
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
窮極一生
25/04/2026 23:48
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
ひなの迴響
25/04/2026 23:51
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
男女平等呢?
不來也不往
26/04/2026 01:46
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
男女平等呢?
香港女權社會黎
CssFire
26/04/2026 03:30
劣質滅世
還政於民
26/04/2026 07:40
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
男女平等呢?
香港女權社會黎
無D倉務工作咩
零幻先生
26/04/2026 08:20
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
唔嫌人工低單幢式好做
坐足12個鐘就得
夜班更好
係咪咁多地方請保安?
咁多人推薦保安
有朋友叫我搵下港鐵站入面啲客務中心坐,一邊坐一邊搵工
有朋友做緊差唔多一年
2皮幾一見即請
零幻先生
26/04/2026 08:24
但聽講多左好撚多失業撚做保安
唔知依家難唔難搵
啤酒怪獸
26/04/2026 09:08
去ERB報個水電課程讀兩三個月,又有津貼,之後再報公務員技工啦,入職都起碼有兩皮嘢,又政府工過咗試用期,可以做到65歲退休,穩穩定定,好過做看更
錢婆婆
26/04/2026 09:46
LM
34歲(職賭)
26/04/2026 10:07
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
再唔係做3B先?
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=KWC81/26&lang=zh_TW
呢D點都請男啦掛
34歲(職賭)
26/04/2026 10:08
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
再唔係做3B先?
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=KWC81/26&lang=zh_TW
呢D點都請男啦掛
係份糧月薪港幣16,526至19,592元
唔知你點睇
還政於民
26/04/2026 10:12
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
再唔係做3B先?
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=KWC81/26&lang=zh_TW
呢D點都請男啦掛
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=HKIC260420&lang=zh_TW
呢個會唔會易請男
34歲(職賭)
26/04/2026 10:14
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
再唔係做3B先?
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=KWC81/26&lang=zh_TW
呢D點都請男啦掛
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=HKIC260420&lang=zh_TW
呢個會唔會易請男
深綠衫都見男女都多 多數推床推文件車咁
34歲(職賭)
26/04/2026 10:15
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
咁惦啦 HCA實請 再唔係做住3B先 係人工真係低D
唔請呀 之前見工同我講話好少請男性 因為男照顧唔到女病人,但女性男同女都可以,佢哋主力請女
再唔係做3B先?
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=KWC81/26&lang=zh_TW
呢D點都請男啦掛
https://ha.taleo.net/careersection/ha_ext_cs/jobdetail.ftl?job=HKIC260420&lang=zh_TW
呢個會唔會易請男
深綠衫都見男女都多 多數推床推文件車咁
條LINK似推餐車 無記得多數係男
若要生活好
26/04/2026 10:22
星呀星呀接力
26/04/2026 11:40
ERB 水電有冇人推邊幾個 呢兩個呢
裝修水喉工(中級工藝測試)基礎證書
電氣佈線工 (中級工藝測試) 基礎證書
女巨人
26/04/2026 21:17
我係普通文員仔
完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
星降月貓
26/04/2026 22:10
我係普通文員仔
完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
x2
女巨人
27/04/2026 01:51
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
以為係鐵飯碗,點知都係要失業
而家香港咩都有可能發生
舊公司借頭借路,捉啲舊同事錯處,我走之前炒咗4個,走之後炒咗2個,另外有3個喺我約滿離職前遞信走,早幾日聽舊同事講有2個又遞信走
根本就係大環境唔好,逼人走咁,佢哋話我算最好,叫做約滿和平分手,走都有筆錢拎返,佢哋俾人炒,遞信果啲乜都冇
係咪有線新聞?國泰?
個情況差唔多
女巨人
27/04/2026 02:04
我係普通文員仔
完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
x2
本身做咩工 ?念住點?
星降月貓
27/04/2026 11:19
我係普通文員仔
完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
x2
本身做咩工 ?念住點?
物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先
星降月貓
27/04/2026 11:19
我係普通文員仔
完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
x2
本身做咩工 ?念住點?
物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先
女巨人
27/04/2026 11:55
我係普通文員仔
完全無技能
睇唔清前路點行
放心,我7月都會陪您 ^_^
我今月陪緊你了
x2
本身做咩工 ?念住點?
物流文員, 處理完屋企嘢靠儲蓄唞下先
應該做唔番呢行啦
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]