[
登入
]
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
要失業了
窮極一生
23/04/2026 21:19
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司
恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先
唔知過唔過到試用期,同事話好嚴
執相執到眼盲
有工返唔洗諗咁多
無工返完全訓都訓唔到...半夜扎醒開搵工網睇下
碌碌下又天光...
ひなの迴響
23/04/2026 21:55
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司
恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先
唔知過唔過到試用期,同事話好嚴
執相執到眼盲
有工返唔洗諗咁多
無工返完全訓都訓唔到...半夜扎醒開搵工網睇下
碌碌下又天光...
有時馬死落地行,出賣體力既工都要做架啦
~何淦途~
24/04/2026 13:14
學門手藝仔,風火水電是但學個做初級技工人工16-7好過量地呀
窮極一生
24/04/2026 13:57
學門手藝仔,風火水電是但學個做初級技工人工16-7好過量地呀
風火水電唔係要讀專訓考牌咩
依家送下外賣
除左搵正職同都有係散工app到搵下散工
但都無消息
~何淦途~
24/04/2026 14:19
學門手藝仔,風火水電是但學個做初級技工人工16-7好過量地呀
風火水電唔係要讀專訓考牌咩
依家送下外賣
除左搵正職同都有係散工app到搵下散工
但都無消息
有再培訓課程,唔駛錢可以有津貼既
kid 4
24/04/2026 14:29
根本我政府就冇心冇能力去改善個經濟一味粉飾太平
啤酒怪獸
24/04/2026 14:57
學門手藝仔,風火水電是但學個做初級技工人工16-7好過量地呀
風火水電唔係要讀專訓考牌咩
依家送下外賣
除左搵正職同都有係散工app到搵下散工
但都無消息
有再培訓課程,唔駛錢可以有津貼既
學#679772做個月入$13000嘅12碼看更啦,做看更冇乜要求,#679772 45歲智商84,自稱輕度弱智都請
窮極一生
24/04/2026 15:07
根本我政府就冇心冇能力去改善個經濟一味粉飾太平
唉 依家個個就係鬥平
一份工post左一個鐘已經100+人係到爭緊
講緊萬幾蚊嘅位
我批你含碌蕉
24/04/2026 15:14
根本我政府就冇心冇能力去改善個經濟一味粉飾太平
唉 依家個個就係鬥平
一份工post左一個鐘已經100+人係到爭緊
講緊萬幾蚊嘅位
所以個失業率根本係笑話,失業半年就唔count落個失業率
我批你含碌蕉
24/04/2026 15:19
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司
恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先
唔知過唔過到試用期,同事話好嚴
執相執到眼盲
有工返唔洗諗咁多
無工返完全訓都訓唔到...半夜扎醒開搵工網睇下
碌碌下又天光...
呢位清唔好比自己咁大壓力,最緊要計好數自己重有幾多貨係手
財不入急門
窮極一生
24/04/2026 16:42
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司
恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先
唔知過唔過到試用期,同事話好嚴
執相執到眼盲
有工返唔洗諗咁多
無工返完全訓都訓唔到...半夜扎醒開搵工網睇下
碌碌下又天光...
呢位清唔好比自己咁大壓力,最緊要計好數自己重有幾多貨係手
財不入急門
暫時淨計可以流動資金係無收入的情況下可以頂到半年多~8個月左右
所以好心急
我批你含碌蕉
24/04/2026 16:43
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司
恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先
唔知過唔過到試用期,同事話好嚴
執相執到眼盲
有工返唔洗諗咁多
無工返完全訓都訓唔到...半夜扎醒開搵工網睇下
碌碌下又天光...
呢位清唔好比自己咁大壓力,最緊要計好數自己重有幾多貨係手
財不入急門
暫時淨計可以流動資金係無收入的情況下可以頂到半年多~8個月左右
所以好心急
咁咪搵散工做住先
王家晴老豆
24/04/2026 19:16
本身開支幾多?
有幾多儲蓄
散工
外賣
王家晴老豆
24/04/2026 19:19
Call 隻靚g
再諗
會用一生保證
24/04/2026 19:30
Call 隻靚g
再諗
有冇靚g推介
王家晴老豆
24/04/2026 19:31
Call 隻靚g
再諗
有冇靚g推介
發利 富士 建興
窮極一生
24/04/2026 21:42
Call 隻靚g
再諗
邊有錢
依家學緊車 一堂都九百幾-千二蚊
之前搵左個師傅九百五一個半鐘,全程唔肯鬆腳制同我搶軚盤
依家轉左師傅九百蚊,幾好
好鬼貴 但有車牌起碼之後搵到食
我批你含碌蕉
24/04/2026 21:57
Call 隻靚g
再諗
邊有錢
依家學緊車 一堂都九百幾-千二蚊
之前搵左個師傅九百五一個半鐘,全程唔肯鬆腳制同我搶軚盤
依家轉左師傅九百蚊,幾好
好鬼貴 但有車牌起碼之後搵到食
而家學車貴到hi,我學個時80蚊個鐘因為當年無人學
34歲(職賭)
24/04/2026 22:19
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
34歲(職賭)
24/04/2026 22:19
Call 隻靚g
再諗
邊有錢
依家學緊車 一堂都九百幾-千二蚊
之前搵左個師傅九百五一個半鐘,全程唔肯鬆腳制同我搶軚盤
依家轉左師傅九百蚊,幾好
好鬼貴 但有車牌起碼之後搵到食
而家學車貴到hi,我學個時80蚊個鐘因為當年無人學
家陣考牌都有排等
還政於民
24/04/2026 23:13
Call 隻靚g
再諗
邊有錢
依家學緊車 一堂都九百幾-千二蚊
之前搵左個師傅九百五一個半鐘,全程唔肯鬆腳制同我搶軚盤
依家轉左師傅九百蚊,幾好
好鬼貴 但有車牌起碼之後搵到食
而家學車貴到hi,我學個時80蚊個鐘因為當年無人學
幾多年前
窮極一生
25/04/2026 00:18
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
不來也不往
25/04/2026 00:19
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
唔嫌人工低單幢式好做
坐足12個鐘就得
夜班更好
窮極一生
25/04/2026 00:22
Call 隻靚g
再諗
邊有錢
依家學緊車 一堂都九百幾-千二蚊
之前搵左個師傅九百五一個半鐘,全程唔肯鬆腳制同我搶軚盤
依家轉左師傅九百蚊,幾好
好鬼貴 但有車牌起碼之後搵到食
而家學車貴到hi,我學個時80蚊個鐘因為當年無人學
咁平
我自己預左2萬蚊去學 希望唔洗用咁多錢
窮極一生
25/04/2026 00:28
樓主你想搵咩工?
家陣係咪最主要係有收入當踏腳石
車牌你考到都應該要等一年甩P
保安牌果D會唔會考 話哂有牌職員應該易請D
咩工都搵下
係 最主要係有穩定固定收入
應該會去考保安牌
其實我好耐之前有考醫院3A牌
唔嫌人工低單幢式好做
坐足12個鐘就得
夜班更好
係咪咁多地方請保安?
咁多人推薦保安
有朋友叫我搵下港鐵站入面啲客務中心坐,一邊坐一邊搵工
上一頁
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]