要失業了 - 香港高登
[登入]
善逸(失業)
引用
23/04/2026 09:08
我上份工,18日 AL,有medic,返深水埗市區
公司執笠

三個月之後搵到份
人工多1k,得返10日AL,無medic,返荃灣山區xx(


一個月多1k, 一年12k
要睇你8日人工+medic 夾埋有冇12k 先知好左定差左[sosad]
釋永信 信仔
引用
23/04/2026 09:09
樓主之前邊行:)fn
窮極一生
引用
23/04/2026 11:04
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行
馮盈盈死忠
引用
23/04/2026 11:06
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^
窮極一生
引用
23/04/2026 11:06
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司:o)


恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先
窮極一生
引用
23/04/2026 11:08
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾[sosad]

18日 5皮@_@ #adore#

之前份工,四五天工作週,即係今星期返4日,下星期返5日,加埋一年有23日AL,平均計,其實一個月返16日咁上下[sosad]


好羨慕你之前份工:-( 但你依家有工開其實都唔錯
窮極一生
引用
23/04/2026 11:10
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^


假老豆 我記得你好似做採購,你辭職??_?
窮極一生
引用
23/04/2026 11:14
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾[sosad]

以為係鐵飯碗,點知都係要失業[sosad]

而家香港咩都有可能發生[sosad]


唉~ 到到都CUT人手
經濟唔好,好多公司都縮人手:-(
我諗依家呢個時勢無咩鐵飯碗, 得返政府工同醫療行業
窮極一生
引用
23/04/2026 11:24
一生爸唔好亂諗嘢#no# 要正面啲

依家呢個時勢絕對難搵工喇:-(

又有外勞[fuck]

生意又唔好:-(

安慰說話都係千偏一律[???]

唔講啲老土嘢

如果唔洗養家供樓都還可以:)

見步行步啦#hoho#

祝福你#hoho2#lm


多謝巴打
唉, 雖然唔洗供樓, 但一樣覺得壓力好大
我前晚12點坐係巴士上層,覺得自己好垃圾:-(
呢幾日諗好多唔好既野 係呢個時勢咩技能都無
我有計劃將自己D錢洗哂就算
我批你含碌蕉
引用
23/04/2026 11:33
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾[sosad]

以為係鐵飯碗,點知都係要失業[sosad]

而家香港咩都有可能發生[sosad]


唉~ 到到都CUT人手
經濟唔好,好多公司都縮人手:-(
我諗依家呢個時勢無咩鐵飯碗, 得返政府工同醫療行業


重有學校同宗教既,之前有個主持巴打都有R人做pt和尚幫手念經唔知請夠人未[sosad]
我批你含碌蕉
引用
23/04/2026 11:36
一生爸唔好亂諗嘢#no# 要正面啲

依家呢個時勢絕對難搵工喇:-(

又有外勞[fuck]

生意又唔好:-(

安慰說話都係千偏一律[???]

唔講啲老土嘢

如果唔洗養家供樓都還可以:)

見步行步啦#hoho#

祝福你#hoho2#lm


多謝巴打
唉, 雖然唔洗供樓, 但一樣覺得壓力好大
我前https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8044171&page=2#editorPopupIcon晚12點坐係巴士上層,覺得自己好垃圾:-(
呢幾日諗好多唔好既野 係呢個時勢咩技能都無
我有計劃將自己D錢洗哂就算


認真如果無負擔可以去外國搵下出路反正無野可以再輸,但如果有頭家或要睇住老人家就當我無講過#cn#
窮極一生
引用
23/04/2026 11:44
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾[sosad]

以為係鐵飯碗,點知都係要失業[sosad]

而家香港咩都有可能發生[sosad]


唉~ 到到都CUT人手
經濟唔好,好多公司都縮人手:-(
我諗依家呢個時勢無咩鐵飯碗, 得返政府工同醫療行業


重有學校同宗教既,之前有個主持巴打都有R人做pt和尚幫手念經唔知請夠人未[sosad]


學校都唔得, 縮班好勁, 教位少左好多, 依家D老師要返深圳搞攤位拉學生

唉 我圈子好細, 無人比我R份工返黎:-(
我有申請HA D幫人執屎執尿既位, 好驚無工做同無收入
不過無消息, 我好多年前都有申請過, 話唔請男性
碌蕉唔夠硬
引用
23/04/2026 11:47
已失接近一個月:)2fn
我批你含碌蕉
引用
23/04/2026 11:50
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾[sosad]

以為係鐵飯碗,點知都係要失業[sosad]

而家香港咩都有可能發生[sosad]


唉~ 到到都CUT人手
經濟唔好,好多公司都縮人手:-(
我諗依家呢個時勢無咩鐵飯碗, 得返政府工同醫療行業


重有學校同宗教既,之前有個主持巴打都有R人做pt和尚幫手念經唔知請夠人未[sosad]


學校都唔得, 縮班好勁, 教位少左好多, 依家D老師要返深圳搞攤位拉學生

唉 我圈子好細, 無人比我R份工返黎:-(
我有申請HA D幫人執屎執尿既位, 好驚無工做同無收入
不過無消息, 我好多年前都有申請過, 話唔請男性


更係入專上學府唔係入中小學啦[sosad]

認真無野做又唔想休息咪做住送外賣先,有的士牌咪做車隊的士,路係死人係生點都有出路既#hoho#
窮極一生
引用
23/04/2026 11:51
一生爸唔好亂諗嘢#no# 要正面啲

依家呢個時勢絕對難搵工喇:-(

又有外勞[fuck]

生意又唔好:-(

安慰說話都係千偏一律[???]

唔講啲老土嘢

如果唔洗養家供樓都還可以:)

見步行步啦#hoho#

祝福你#hoho2#lm


多謝巴打
唉, 雖然唔洗供樓, 但一樣覺得壓力好大
我前https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8044171&page=2#editorPopupIcon晚12點坐係巴士上層,覺得自己好垃圾:-(
呢幾日諗好多唔好既野 係呢個時勢咩技能都無
我有計劃將自己D錢洗哂就算


認真如果無負擔可以去外國搵下出路反正無野可以再輸,但如果有頭家或要睇住老人家就當我無講過#cn#


我唔知去到外國可以做咩到咩工, 完全無技能
我呢幾日問過英國個好朋友, 佢係英國搵左一年工最近一年先搵到一份係Manchester幫手摺衫
佢唔建議我黎, 話因為果邊好多地方都反緊移民同經濟都好差,要搵機會細過香港:-(
我批你含碌蕉
引用
23/04/2026 11:51
已失接近一個月:)2fn


變返硬轆蕉應該可以改變:-(lmfn
碌蕉唔夠硬
引用
23/04/2026 11:52
已失接近一個月:)2fn


變返硬轆蕉應該可以改變:-(lmfn

慳D洗囉唯有:)2fn
啤酒怪獸
引用
23/04/2026 11:55
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾[sosad]

18日 5皮@_@ #adore#

之前份工,四五天工作週,即係今星期返4日,下星期返5日,加埋一年有23日AL,平均計,其實一個月返16日咁上下[sosad]


好羨慕你之前份工:-( 但你依家有工開其實都唔錯

我叫做有另外兩個機構搵我過去幫手教金屬棚架課程,但係以兼職形式,有班開時先叫我過去,咁冇班教嘅時候就喺出邊搭戲棚[sosad]
呢幾日都去咗其中一個機構set場,準備啲崗位、物料開班。
其實我又唔算失業嘅,因為3月31日約滿,hea咗幾日同屋企人去咗珠海玩幾日,4月6日就開始返工,剩係星期日休過息,其他日數都返足工[sosad]
喺舊公司長期服務金、年假補薪、僱主自願性供款、尾期糧,加加埋埋有三十幾萬拎走轉工。
當中咗個六合彩二獎換跑道,咁諗會舒服少少[sosad]
因為之前份工真係人工高福利好,多假又勁hea[sosad]
我批你含碌蕉
引用
23/04/2026 11:59
一生爸唔好亂諗嘢#no# 要正面啲

依家呢個時勢絕對難搵工喇:-(

又有外勞[fuck]

生意又唔好:-(

安慰說話都係千偏一律[???]

唔講啲老土嘢

如果唔洗養家供樓都還可以:)

見步行步啦#hoho#

祝福你#hoho2#lm


多謝巴打
唉, 雖然唔洗供樓, 但一樣覺得壓力好大
我前https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8044171&page=2#editorPopupIcon晚12點坐係巴士上層,覺得自己好垃圾:-(
呢幾日諗好多唔好既野 係呢個時勢咩技能都無
我有計劃將自己D錢洗哂就算


認真如果無負擔可以去外國搵下出路反正無野可以再輸,但如果有頭家或要睇住老人家就當我無講過#cn#


我唔知去到外國可以做咩到咩工, 完全無技能
我呢幾日問過英國個好朋友, 佢係英國搵左一年工最近一年先搵到一份係Manchester幫手摺衫
佢唔建議我黎, 話因為果邊好多地方都反緊移民同經濟都好差,要搵機會細過香港:-(


去外國唔好諗英國因為經濟都唔掂,你唔怕悶咪去澳洲美國加拿大揸貨車,好多大陸人做因為幾好搵但好困身
馮盈盈死忠
引用
23/04/2026 12:00
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^


假老豆 我記得你好似做採購,你辭職??_?

Yes dick ^_^
我批你含碌蕉
引用
23/04/2026 12:04
已失接近一個月:)2fn


變返硬轆蕉應該可以改變:-(lmfn

慳D洗囉唯有:)2fn


慳極都要running cost[sosad]

以前一枝公又唔洗養屋企真係返唔返無所謂,而家我唔食我兩隻貓同老婆都要食又要供樓負擔大好多[banghead]
窮極一生
引用
23/04/2026 12:04
一生爸唔好亂諗嘢#no# 要正面啲

依家呢個時勢絕對難搵工喇:-(

又有外勞[fuck]

生意又唔好:-(

安慰說話都係千偏一律[???]

唔講啲老土嘢

如果唔洗養家供樓都還可以:)

見步行步啦#hoho#

祝福你#hoho2#lm


多謝巴打
唉, 雖然唔洗供樓, 但一樣覺得壓力好大
我前https://md.hkgolden.com/view.aspx?message=8044171&page=2#editorPopupIcon晚12點坐係巴士上層,覺得自己好垃圾:-(
呢幾日諗好多唔好既野 係呢個時勢咩技能都無
我有計劃將自己D錢洗哂就算


認真如果無負擔可以去外國搵下出路反正無野可以再輸,但如果有頭家或要睇住老人家就當我無講過#cn#


我唔知去到外國可以做咩到咩工, 完全無技能
我呢幾日問過英國個好朋友, 佢係英國搵左一年工最近一年先搵到一份係Manchester幫手摺衫
佢唔建議我黎, 話因為果邊好多地方都反緊移民同經濟都好差,要搵機會細過香港:-(


去外國唔好諗英國因為經濟都唔掂,你唔怕悶咪去澳洲美國加拿大揸貨車,好多大陸人做因為幾好搵但好困身


我未有車牌, 依家學緊車:-(
窮極一生
引用
23/04/2026 12:05
我係普通文員仔:-( 完全無技能
睇唔清前路點行

放心,我7月都會陪您 ^_^


假老豆 我記得你好似做採購,你辭職??_?

Yes dick ^_^


點解辭職? 咁快搵到另一份工?:-(
窮極一生
引用
23/04/2026 12:15
已失接近一個月:)2fn


變返硬轆蕉應該可以改變:-(lmfn

慳D洗囉唯有:)2fn


慳極都要running cost[sosad]

以前一枝公又唔洗養屋企真係返唔返無所謂,而家我唔食我兩隻貓同老婆都要食又要供樓負擔大好多[banghead]


自己可以慳..唔返工都要比家用所以一無工返D錢都消得好快
我好羨慕D人佢地兩老健全仲做緊野,可以食屋企
我同事佢對失業完全唔擔心自己遞信提前走,因為可以食屋企,去幾轉旅行
ひなの迴響
引用
23/04/2026 20:31
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司:o)


恭喜哂迴響巴打, 搵到工已經好好,起碼可以有收入,邊做邊搵先

唔知過唔過到試用期,同事話好嚴
執相執到眼盲
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]