最後忠告:我上咗超過20年高登,你哋不如執撚咗佢啦 - 香港高登
[登入]
我有兩碌鳩 .
引用
20/04/2026 06:37
我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!

根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!

而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?

而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。

我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜
豆椒排骨飯
引用
20/04/2026 07:45
咁你滾啦。
聚丙烯
引用
20/04/2026 07:48
我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!

根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!

而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?

而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。

我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜

Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇
拆雲
引用
20/04/2026 07:57
咁你滾啦。

#hehe#yup #hehe#yup #hehe#yup
韓玄
引用
20/04/2026 08:03
上左高登廿年仲要抄名抄過冇廿年既五毛ac
叔叔不含鳥
引用
20/04/2026 08:05
小弟我係隔離台係CDROM,無左高登唔係咁好既
畫面要靚
引用
20/04/2026 08:34
要走既係你#hoho#
每日買3T~!
引用
20/04/2026 09:27
以為你講緊連仔@_@ @_@

呢邊其實係xanga, 寫文好方便, 連開十個留言未必會有人插隊#good#
老奉
引用
20/04/2026 13:51
我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!

根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!

而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?

而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。

我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜



對付五毛千祈唔好手軟,唔好錫住佢哋

遇着五毛挑釁 要即刻屌佢老母
我有兩碌鳩
引用
22/04/2026 00:43
嘉綠仙
你做人做到咁弱智
俾你上多一百年高登都無用啦
死左去啦
只知戰鬥而已
引用
22/04/2026 00:54
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇

高登作用就係日日睇班撚創狗撚創
同埋做黃絲又支持公務員mr.slow既中大碩士防守性前鋒
日日追住弱智阿魯白卡吠
阿魯卡(半退)
引用
22/04/2026 21:56
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇

高登作用就係日日睇班撚創狗撚創
同埋做黃絲又支持公務員mr.slow既中大碩士防守性前鋒
日日追住弱智阿魯白卡吠

2件9吹
淋病越傻豬
引用
22/04/2026 22:00
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇

高登作用就係日日睇班撚創狗撚創
同埋做黃絲又支持公務員mr.slow既中大碩士防守性前鋒
日日追住弱智阿魯白卡

2件9吹

阿魯白卡真係慘。
連弱智改名狗都話佢弱智,跟住自己仲要撐個話佢弱智嘅人。
阿魯卡(半退)
引用
22/04/2026 22:02
日日冒人地名去洗板

班黃絲雙失白卡

屈5毛, 屈白卡, 屈假新聞

扮高學歷 高人工

實際只是小6至中3左右, 都未必合格

你連澳門船票都買賣唔掂, 仲講咩
我有兩碌鳩 .
引用
23/04/2026 21:35
睇吓班五毛狗幾緊張,即刻仆入嚟反駁
我有兩碌鳩
引用
23/04/2026 21:47
睇吓班五毛狗幾緊張,即刻仆入嚟反駁

你好驚?
會用一生保證
引用
23/04/2026 21:49
睇吓班五毛狗幾緊張,即刻仆入嚟反駁

你好驚?
黎明
引用
23/04/2026 21:51
唔好走呀

中國仲需要你嘅祝福[sosad]
黎明
引用
24/04/2026 09:10
#yup#
黎明
引用
24/04/2026 10:49
#yup#
我有两碌鳩
引用
24/04/2026 10:54
睇吓班五毛狗幾緊張,即刻仆入嚟反駁

你好驚?

你老婆俾客屌到子宮出血啦,快d睇下佢啦
老麥當勞侵
引用
24/04/2026 13:06
唔好講咁多 SEND 條 露LINK SOLO 片黎睇下先
高登奇俠
引用
24/04/2026 13:59
加入日期:
2025/06/11

收皮啦
我話我1990開始上高登都得啦
kid 4
引用
24/04/2026 14:28
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦
高登臥底
引用
24/04/2026 14:31
咁你滾啦。

#hehe#yup #hehe#yup #hehe#yup

#yup# #yup# #yup#
會用一生保證
引用
24/04/2026 17:55
得班傻仔日日屌五毛同撚創
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]