我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!
根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!
而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?
而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。
我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜
我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!
根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!
而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?
而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。
我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇
要走既係你

以為你講緊連仔
呢邊其實係xanga, 寫文好方便, 連開十個留言未必會有人插隊

我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!
根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!
而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?
而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。
我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜
對付五毛千祈唔好手軟,唔好錫住佢哋
遇着五毛挑釁 要即刻屌佢老母
嘉綠仙
你做人做到咁弱智
俾你上多一百年高登都無用啦
死左去啦
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇
高登作用就係日日睇班撚創狗撚創
同埋做黃絲又支持公務員mr.slow既中大碩士防守性前鋒
日日追住弱智阿魯白卡吠
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇
高登作用就係日日睇班撚創狗撚創
同埋做黃絲又
支持公務員mr.slow既中大碩士防守性前鋒日日追住弱智阿魯白卡吠
2件9吹
Admin特登係想你哋班友對抗班五毛炒流量
有思想嘅睇下外面嗰啲好過啦,香港嘢睇㗎喇
高登作用就係日日睇班撚創狗撚創
同埋做黃絲又
支持公務員mr.slow既中大碩士防守性前鋒日日追住
弱智阿魯白卡吠
2件9吹
阿魯白卡真係慘。
連弱智改名狗都話佢弱智,跟住自己仲要撐個話佢弱智嘅人。
日日冒人地名去洗板
班黃絲雙失白卡
屈5毛, 屈白卡, 屈假新聞
扮高學歷 高人工
實際只是小6至中3左右, 都未必合格
你連澳門船票都買賣唔掂, 仲講咩
唔好走呀
中國仲需要你嘅祝福
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唔好講咁多 SEND 條 露LINK SOLO 片黎睇下先
加入日期:
2025/06/11
收皮啦
我話我1990開始上高登都得啦
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦