[
登入
]
上一頁
下一頁
站務台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
站務台
最後忠告:我上咗超過20年高登,你哋不如執撚咗佢啦
阿魯卡(半退)
24/04/2026 21:35
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦
兒燈 熱門都係平衡4-7 頁 左右 , 好小人
好多一係罵戰一係垃圾訊息
不來也不往
24/04/2026 21:36
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦
兒燈 熱門都係平衡4-7 頁 左右 , 好小人
好多一係罵戰一係垃圾訊息
主要係
PR 公務員 教畜社工果啲
依啲大把時間既人上網反駁批評佢哋既留言
阿魯卡(半退)
24/04/2026 21:47
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦
兒燈 熱門都係平衡4-7 頁 左右 , 好小人
好多一係罵戰一係垃圾訊息
主要係
PR 公務員 教畜社工果啲
依啲大把時間既人上網反駁批評佢哋既留言
真係好癲
生活壓力好大, 係咁搞野嘈
唔係政治PO , 先係咁
打機板都係
連巴哈 都係咁, 我無ACC
上去查SD資料 我睇到,
拿唔拿能天使
新手抽唔抽個艦
咁都可以 全版大罵戰
阿魯卡(半退)
24/04/2026 21:48
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦
兒燈 熱門都係平衡4-7 頁 左右 , 好小人
好多一係罵戰一係垃圾訊息
主要係
PR 公務員 教畜社工果啲
依啲大把時間既人上網反駁批評佢哋既留言
真係好癲
生活壓力好大, 係咁
搵
野嘈
唔係政治PO , 先係咁
打機板都係
連巴哈 都係咁, 我無ACC
上去查SD資料 我睇到,
拿唔拿能天使
新手抽唔抽個艦
咁都可以 全版大罵戰
我有兩碌鳩 .
27/04/2026 03:50
嘉綠仙
你做人做到咁弱智
俾你上多一百年高登都無用啦
死左去啦
over001
27/04/2026 04:14
269 大戰269 開始啦
我有兩碌鳩 .
29/04/2026 04:31
我都20幾年 隔離兒燈嚴重啲囉 不過睇過細佬 開始 嚟料啦
兒燈 熱門都係平衡4-7 頁 左右 , 好小人
好多一係罵戰一係垃圾訊息
主要係
PR 公務員 教畜社工果啲
依啲大把時間既人上網反駁批評佢哋既留言
真係好癲
生活壓力好大, 係咁搞野嘈
唔係政治PO , 先係咁
打機板都係
連巴哈 都係咁, 我無ACC
上去查SD資料 我睇到,
拿唔拿能天使
新手抽唔抽個艦
咁都可以 全版大罵戰
關你撚事咩支那狗
我有兩碌鳩 .
29/04/2026 05:55
我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!
根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!
而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?
而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。
我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜
我有兩碌鳩 .
29/04/2026 05:57
咁你滾啦。
你班五毛好撚驚我咩,睇吓你比幾多個人block咗先啦大陸狗
我有兩碌鳩 .
29/04/2026 06:05
要走既係你
五毛真係好撚有組織同驚我囉,上網買個高登account 幾十蚊only.
你班廢柴來來去都係幾個account 點做嘢呀
我有兩碌鳩 .
29/04/2026 06:11
咁你滾啦。
我開一個post已經釣到五隻五毛入呢個post. 高登敗壞既程度可想而知
我有兩碌鳩 .
29/04/2026 06:12
加入日期:
2025/06/11
收皮啦
我話我1990開始上高登都得啦
小朋友,我識你老鼠
高登依家就係你呢種弱智廢人做主力
我有兩碌鳩
29/04/2026 08:16
咁你滾啦。
我開一個post已經釣到五隻五毛入呢個post. 高登敗壞既程度可想而知
你好驚?
高登奇俠
29/04/2026 10:50
加入日期:
2025/06/11
收皮啦
我話我1990開始上高登都得啦
小朋友,我識你老鼠
高登依家就係你呢種弱智廢人做主力
俾番d邏輯
你既唔識我老鼠, 我又點會係高登主力?
如果你上左超過廿年, 咁都唔識我呢d弱智廢人, 係咪代表你比我更加弱智同廢
係度放負無用, 要走都走左啦
.老鬼.
29/04/2026 11:02
我只可以話
以為果班係大中華膠
而家呢班真五毛
.老鬼.
29/04/2026 11:05
但凡POST入面有白卡魯
好快就會變成坳交同膠PO
東風海貓
29/04/2026 11:39
但凡POST入面有白卡魯
好快就會變成坳交同膠PO
無錯 。
我有兩碌鳩
29/04/2026 11:47
加入日期:
2025/06/11
收皮啦
我話我1990開始上高登都得啦
小朋友,我識你老鼠
高登依家就係你呢種弱智廢人做主力
嘉綠仙
你好驚?
我有兩碌鳩 .
05/05/2026 03:24
我只可以話
以為果班係大中華膠
而家呢班真五毛
從來都冇大中華膠呢回事
咁多嘢玩都唔玩做乜要扮五毛嚟玩呢?
傻閪先會浪費時間去分真假
不來也不往
05/05/2026 04:55
加入日期:
2025/06/11
收皮啦
我話我1990開始上高登都得啦
小朋友,我識你老鼠
高登依家就係你呢種弱智廢人做主力
俾番d邏輯
你既唔識我老鼠, 我又點會係高登主力?
如果你上左超過廿年, 咁都唔識我呢d弱智廢人, 係咪代表你比我更加弱智同廢
係度放負無用, 要走都走左啦
仙爺智商有120架
唔好質疑佢邏輯
我有兩碌鳩 .
17/05/2026 05:16
我上咗高登20幾年,未試過見到依家咁仆街!
根本就係有人特登放生啲五毛喺度帶風向!
而家要睇新聞,唔需要睇你高登啦,無論隔離台,Facebook定係threads.所有地方都快過你哋班垃圾出post啦,高登今時今日仲有乜嘢存在價值呢?
而家嘅高登已經唔係以前嘅嗰個啦,五毛仲多過正常人,你哋快撚啲去死啦。
我上咗高登20幾年我夠膽講一句你哋執撚咗我都唔會覺得可惜
我有兩碌鳩 .
17/05/2026 05:18
睇吓班五毛狗幾緊張,即刻仆入嚟反駁
我有兩碌鳩
17/05/2026 10:30
睇吓班五毛狗幾緊張,即刻仆入嚟反駁
嘉綠仙
你好驚咩
輔助轆小次郎
22/06/2026 17:18
如果無我嘅事,我返出去先
我有兩碌鳩 .
23/06/2026 05:01
如果無我嘅事,我返出去先
做埋d嘢根本就多撚餘
上一頁
下一頁
站務台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
站務台
回覆
留名
站務台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]