如題,回轉壽司 淨係食過明將,
有次同朋友去元氣,一條友300蚊,差d無錢埋單

元氣300咁壽司郎大概2百鬆啲
我一般壽司郎一個人食200內 必飽
19蚊一碗烏冬墊底 食幾個壽司 一碟炸 一個甜品 乜都飽
HKG@LDEN
19/04/2026 23:46
壽司郎咁撚垃圾去HAMA食啦
食熟食(烏冬/招牌薯條) 一個人250~350左右啦!
壽司郎咁撚垃圾去HAMA食啦
食熟食(烏冬/招牌薯條) 一個人250~350左右啦!
Hama環境真係差 認真 裝修差 衛生麻麻
我元氣多數4-500

元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了

吔過 2x次阿郎 ge卑職表示:如果只求吔飽味嗌多d 白碟紅碟
但好多時都係想試佢期間限定果d,多數金碟黑碟甚至特別碟
所以卑職多數 $160~$220
70
明將

要飽最好食日式放題.
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
同飲餐茶差不多..
一碟壽司同一籠點心咪咁上下价
200左右

我2手不甪綫

受屍狼只會去日本先食, 平成半但新鮮成倍,仲有好多期間限定本店限定,二百蚊夠兩個人食到好撚飽!
壽司郎咁撚垃圾去HAMA食啦
食熟食(烏冬/招牌薯條) 一個人250~350左右啦!
Hama環境真係差 認真 裝修差 衛生麻麻
初初開個時係ok既,之後大暴走咁變明將
Hama重心轉左返大陸,深圳皇庭附近個D好多人排
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
只叫壽司既話300-400
以前要但而家越食越平,就黎頂死爭鮮
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
![[fuck3]cl](/faces/clown/diu3.gif)
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
![[fuck3]cl](/faces/clown/diu3.gif)
佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.
PlayJer-ism
20/04/2026 10:44
200幾
一兩碟黑碟 + 烏冬 + 蒸蛋 + 其他平野