壽司郎食飽要幾錢??? - 香港高登
[登入]
Mr.Slow
引用
20/04/2026 10:47
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位

元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁

就冇再去元氣了:-(

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離

咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座

元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉

𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
[fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl


佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.

佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
:-( :-( :-(
有關部門
引用
20/04/2026 11:11
400啦
福佳=.=
引用
20/04/2026 19:11
哎呀 扮鍾意日本 去食壽司郎 唔食扑嘢家啦?:O
林襄
引用
20/04/2026 19:34
受屍狼只會去日本先食, 平成半但新鮮成倍,仲有好多期間限定本店限定,二百蚊夠兩個人食到好撚飽!
膠幾錢
引用
20/04/2026 20:10
淨飲茶水+一碟三文魚壽司:D
答桑下乞兒問
引用
20/04/2026 20:39
去就都係食熟食 100蚊都夠飽
万力甲
引用
20/04/2026 21:37
160肯定飽了

我每次也是120至160內
kiyeah
引用
21/04/2026 03:58
140~180左右
PlayJer-ism
引用
21/04/2026 11:04
受屍狼只會去日本先食, 平成半但新鮮成倍,仲有好多期間限定本店限定,二百蚊夠兩個人食到好撚飽!

請問有冇推薦咩香港舖頭係抵食的?
PlayJer-ism
引用
21/04/2026 11:07
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位

元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁

就冇再去元氣了:-(

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離

咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座

元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉

𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
[fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl


佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.

佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
:-( :-( :-(

其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐
Mr.Slow
引用
21/04/2026 11:32
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位

元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁

就冇再去元氣了:-(

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離

咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座

元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉

𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
[fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl


佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.

佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
:-( :-( :-(

其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐

所以已經冇再去食:)fn
PlayJer-ism
引用
21/04/2026 11:35
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位

元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁

就冇再去元氣了:-(

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離

咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座

元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉

𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
[fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl


佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.

佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
:-( :-( :-(

其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐

所以已經冇再去食:)fn

RESPECT #hoho#
Mr.Slow
引用
21/04/2026 11:48
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位

元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁

就冇再去元氣了:-(

試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離

咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座

元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉

𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
[fuck3]cl [fuck3]cl [fuck3]cl


佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.

佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
:-( :-( :-(

其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐

所以已經冇再去食:)fn

RESPECT #hoho#

:)fn :)fn :)fn
https://upload.hkgolden.media/comment/wutnhutu.ac0zrldpq0s.w1sjbvqoqcj.ajz.jpg
林襄
引用
21/04/2026 11:52
哎呀 扮鍾意日本 去食壽司郎 唔食扑嘢家啦?:O

扑野家係合興 真日本要食其家
炎髮灼眼
引用
22/04/2026 18:53
>300
釋永信 信仔
引用
22/04/2026 18:55
壽司郎日本先抵食 食撚到肚爆都唔駛二百蚊港B
林襄
引用
22/04/2026 19:14
壽司郎日本先抵食 食撚到肚爆都唔駛二百蚊港B

食到頂肚都係2000羊
牛腩3號
引用
22/04/2026 19:17
睇你食咩色碟多嘅啫,我淨係食三文魚,帆立貝,真鯛,魷魚,烏冬,其他全部唔食嘅:o)

埋單多數二百尾三百頭,睇吓當日食幾多碟帆立貝壽c,壽司郎最撚好食就係大粒帆立貝:P
膠幾錢
引用
14/06/2026 22:26
:O
四季ナツメ
引用
15/06/2026 14:01
我係日本食大約2500-3000yen到

不過我覺得Kura好食D[sosad]
零幻先生
引用
15/06/2026 14:04
~$150-$200
零幻先生
引用
15/06/2026 14:04
通常叫個拉麵打底
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]