[
登入
]
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
壽司郎食飽要幾錢???
Mr.Slow
20/04/2026 10:47
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了
試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.
佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
有關部門
20/04/2026 11:11
400啦
福佳=.=
20/04/2026 19:11
哎呀 扮鍾意日本 去食壽司郎 唔食扑嘢家啦?
林襄
20/04/2026 19:34
受屍狼只會去日本先食, 平成半但新鮮成倍,仲有好多期間限定本店限定,二百蚊夠兩個人食到好撚飽!
膠幾錢
20/04/2026 20:10
淨飲茶水+一碟三文魚壽司
答桑下乞兒問
20/04/2026 20:39
去就都係食熟食 100蚊都夠飽
万力甲
20/04/2026 21:37
160肯定飽了
我每次也是120至160內
kiyeah
21/04/2026 03:58
140~180左右
PlayJer-ism
21/04/2026 11:04
受屍狼只會去日本先食, 平成半但新鮮成倍,仲有好多期間限定本店限定,二百蚊夠兩個人食到好撚飽!
請問有冇推薦咩香港舖頭係抵食的?
PlayJer-ism
21/04/2026 11:07
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了
試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.
佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐
Mr.Slow
21/04/2026 11:32
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了
試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.
佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐
所以已經冇再去食
PlayJer-ism
21/04/2026 11:35
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了
試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.
佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐
所以已經冇再去食
RESPECT
Mr.Slow
21/04/2026 11:48
元氣就梗係 1430-1730 食下午茶啦
兩個 set 百二三蚊,夠哂飽
但自從試過壽司郎
一條友都照派 6人卡位
元氣就必定吧枱
周時左肥婆右肥佬
完全當單身人士係乞衣咁
就冇再去元氣了
試過,9:30入座仲要逼我坐肥婆隔離
咁嘅服務水平收加一
我條氣真係唔順
壽司郎衰到極
都有二人 bar 枱座
元氣啲 bar 枱已經窄
好似俾初中學生座咁架喇
𨳒佢老母仲要左肥婆右肥佬
試過嗌兩個茶餐
真係唔撚夠位放囉
𨳒佢老母
食物質素已經唔撚講
炸物周時送到黎凍冰冰
幾個鐘前炸好咁
算啦,佢係平少少,接受啦
但連座都座得唔舒服
佢就唔好撚做單身人士生意啦
𨳒佢老母
佢叫我坐,我會話再等等.
除非後生學生妹先考慮.
佢派飛,唔要佢好似當你唔要
之後再補派定點
而且,都唔保證唔係肥佬肥婆
浪費等候嘅時間
其實如果有位剩都要涉你埋D閪位, 呢D餐廳已經唔洗當係餐廳
除非自己都當自己係狗嘅姐
所以已經冇再去食
RESPECT
林襄
21/04/2026 11:52
哎呀 扮鍾意日本 去食壽司郎 唔食扑嘢家啦?
扑野家係合興 真日本要食其家
炎髮灼眼
22/04/2026 18:53
>300
釋永信 信仔
22/04/2026 18:55
壽司郎日本先抵食 食撚到肚爆都唔駛二百蚊港B
林襄
22/04/2026 19:14
壽司郎日本先抵食 食撚到肚爆都唔駛二百蚊港B
食到頂肚都係2000羊
牛腩3號
22/04/2026 19:17
睇你食咩色碟多嘅啫,我淨係食三文魚,帆立貝,真鯛,魷魚,烏冬,其他全部唔食嘅
埋單多數二百尾三百頭,睇吓當日食幾多碟帆立貝壽c,壽司郎最撚好食就係大粒帆立貝
膠幾錢
14/06/2026 22:26
四季ナツメ
15/06/2026 14:01
我係日本食大約2500-3000yen到
不過我覺得Kura好食D
零幻先生
15/06/2026 14:04
~$150-$200
零幻先生
15/06/2026 14:04
通常叫個拉麵打底
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]