[
登入
]
上一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
吹水台
免費室內設計/裝修疑問 POST 2
BATlSTUTA
01/06/2026 00:15
BATlSTUTA
01/06/2026 00:17
強國
03/06/2026 23:04
諗到有野想問
究竟由幾時開始, 你地D裝修佬中意係唔係都打條no more gaps收口
凡係有兩樣野碰埋而產生一個直角, 就要打
e.g. 門框碰牆身, skirting碰牆身, skirting碰地板
結果一條小小既skirting已經有兩條膠裙住
真係好醜樣
BATlSTUTA
07/06/2026 14:24
諗到有野想問
究竟由幾時開始, 你地D裝修佬中意係唔係都打條no more gaps收口
凡係有兩樣野碰埋而產生一個直角, 就要打
e.g. 門框碰牆身, skirting碰牆身, skirting碰地板
結果一條小小既skirting已經有兩條膠裙住
真係好醜樣
腳線碰牆身會填返灰,之後油漆油埋,同一隻色黎
碰地板就搵最似色填縫膠
廚房一定會打玻璃膠,因為濕氣重
香港又熱又濕,多虫仔
填晒D GAP, 傢私耐用好多
強國
07/06/2026 15:01
諗到有野想問
究竟由幾時開始, 你地D裝修佬中意係唔係都打條no more gaps收口
凡係有兩樣野碰埋而產生一個直角, 就要打
e.g. 門框碰牆身, skirting碰牆身, skirting碰地板
結果一條小小既skirting已經有兩條膠裙住
真係好醜樣
腳線碰牆身會填返灰,之後油漆油埋,同一隻色黎
碰地板就搵最似色填縫膠
廚房一定會打玻璃膠,因為濕氣重
香港又熱又濕,多虫仔
填晒D GAP, 傢私耐用好多
我知你手法正常
只係想講好多裝修佬真係亂黎
不過我想講,我廚房檯面石都係用白英泥塞牆身條gap
無打膠無擋水石,用左30年都狀態良好
BATlSTUTA
07/06/2026 23:24
諗到有野想問
究竟由幾時開始, 你地D裝修佬中意係唔係都打條no more gaps收口
凡係有兩樣野碰埋而產生一個直角, 就要打
e.g. 門框碰牆身, skirting碰牆身, skirting碰地板
結果一條小小既skirting已經有兩條膠裙住
真係好醜樣
腳線碰牆身會填返灰,之後油漆油埋,同一隻色黎
碰地板就搵最似色填縫膠
廚房一定會打玻璃膠,因為濕氣重
香港又熱又濕,多虫仔
填晒D GAP, 傢私耐用好多
我知你手法正常
只係想講好多裝修佬真係亂黎
不過我想講,我廚房檯面石都係用白英泥塞牆身條gap
無打膠無擋水石,用左30年都狀態良好
以前既玻璃膠廢廢地,近年玻璃膠好靚
加德里奥
10/06/2026 12:54
無留意一排原來有單甘既野
https://www.youtube.com/watch?v=DyPJk-oLjVw
BATlSTUTA
10/06/2026 22:52
無留意一排原來有單甘既野
https://www.youtube.com/watch?v=DyPJk-oLjVw
性女徵DUCK
15/06/2026 17:59
想請教下ching有冇玩過鋁塑板?
一般係咪用釘膠痴?
我見過人哋痴完中間有落膠啲位pop起咗嘅
係咪佢唔識整?
BATlSTUTA
18/06/2026 00:35
想請教下ching有冇玩過鋁塑板?
一般係咪用釘膠痴?
我見過人哋痴完中間有落膠啲位pop起咗嘅
係咪佢唔識整?
鋁塑板定碳晶板?
鋁塑板通常用黎封左個窿佢,防水耐用
上一頁
吹水台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]