室內設計前景好唔好?我個女下年諗住轉科讀建築設計、室內設計呢類
你話香港?差,則樓無野做,室內設計香港有60%係講緊要平野,大把大陸公司黎香港開裝修公司,但係俾d垃圾野人,但係無計,人地係要平
仲要係轉科?咁睇唔開,原本係讀咩
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
讀緊設計,話睇唔到出路,本身諗住轉會計,但好似仲差,就話想轉建築設計、室內設計呢個方向
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
會計會更加差,因為以前會計文員做既野,依家用ai勁快攪掂
原本設計,係咩設計?平面?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
係DIPLOMA果d?
喺HKDI讀緊,唔知咩設計呀
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我係裝修佬,地盤佬,原本學歷係F7
再由基礎室內設計文憑讀起,之後都係HKDI讀室內設計,之後個阿SIR睇得起我,入佢則樓做助理建築師
跟住廣州果兩間地產公司玩唔起,無錢俾,D project全部停晒,然後我就去左讀建築學 (再之前既老細,強烈建議我去讀)
你個女HKDI,意味住DSE成績唔夠入HKU / CUHK,而香港想由diploma入返HKU / CUHK 得一條路可以行
![[sosad]](/faces/sosad.gif)