點解會無端端 興返陀螺? - 香港高登
[登入]
真島大哥
引用
22/05/2026 10:51

聽把聲都知on9仔
大南街公子
引用
22/05/2026 12:57

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]
紅茶伯爵
引用
22/05/2026 23:35

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]

男主持都忍唔住笑[sosad]
薄荷膠
引用
22/05/2026 23:45

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]

男主持都忍唔住笑[sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]
WinterBB
引用
23/05/2026 01:17
有冇高登伯玩#yup# #yup#
新註冊咁撚煩
引用
23/05/2026 01:24
有冇高登伯玩#yup# #yup#

Me
新註冊咁撚煩
引用
23/05/2026 16:39
https://www.facebook.com/reel/816473557949451/

而家D小學生真係好幸福 可以上堂打爆旋陀螺
新註冊咁撚煩
引用
23/05/2026 16:39
https://www.facebook.com/reel/816473557949451/

而家D小學生真係好幸福 可以上堂打爆旋陀螺:-(bg
寶生永夢(Z)
引用
23/05/2026 16:55

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]

男主持都忍唔住笑[sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]

邊位高登院友.抄登仔陀螺戰士呀...[sosad]
新註冊咁撚煩
引用
23/05/2026 17:06

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]

男主持都忍唔住笑[sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]

邊位高登院友.抄登仔陀螺戰士呀...[sosad]

講樣唔太關事 其實香港係叫開陀螺手 台灣先叫陀螺戰士 雖然唔太重要=.=
咖哩海鮮味
引用
23/05/2026 17:18
而家好多商場都有對戰區:O
新註冊咁撚煩
引用
23/05/2026 17:45
而家好多商場都有對戰區:O

yes 遍地開花#love#bg
二次元正太控
引用
23/05/2026 17:53
而家好多商場都有對戰區:O

引人流
食伏店專員
引用
23/05/2026 19:32
而家好多商場都有對戰區:O

屋邨商場都有,好過掉空吉舖又嘅[sosad]
真毒無朋友
引用
24/05/2026 13:46

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]

男主持都忍唔住笑[sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]

即係最後有過到520畀人?_?
條片淨係話過數失敗咋喎
真毒無朋友
引用
24/05/2026 13:47

聽把聲都知on9仔

條友以為自己好醒咁 [sosad]

男主持都忍唔住笑[sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]

邊位高登院友.抄登仔陀螺戰士呀...[sosad]

講樣唔太關事 其實香港係叫開陀螺手 台灣先叫陀螺戰士 雖然唔太重要=.=

#yup#
香港叫開職業陀螺手、業餘陀螺手
熾熱嘅陀螺手嘅人#yup#
紅茶伯爵
引用
28/05/2026 02:35
而家連預訂陀螺都要搶 我最擔心既事終於發生#cn#

慘!
班mk跟風狗玩厭廁姨卡娃,依家玩陀螺@_@

中港韓台日至乎東南亞無得避#cn#

依家見連賣手機配件呢D唔關事既鋪都入陀螺黎炒xx(
同埋聽日賣新野已經有人排隊[banghead]

好彩一早已經訂左今次隻新野O:-)bg
咩手機配件鋪竟然入陀螺 邊區?_?bg

唔記得咩名,係Threads 睇到
見個鋪名唔似賣玩具,好奇睇下佢主頁,本身係賣手機殼果類周邊野[sosad]

咁搞笑[banghead]bg

啲mk+炒狗就係咁,見邊樣嘢hit就一鍋瘋咁
個個都唔執輸xx(

岩岩見人講就係呢間[sosad]
https://www.threads.com/@vy_mobile.accessories/post/DY07tqnn43i?xmt=AQG0qwk3JY-b8q7jLY04cwRTD2S71rJBJpJnzPt1mpQqeDNMUE_vs93I8kcoggxRzpW7bp0&slof=1
紅茶伯爵
引用
28/05/2026 02:36
而家連預訂陀螺都要搶 我最擔心既事終於發生#cn#

慘!
班mk跟風狗玩厭廁姨卡娃,依家玩陀螺@_@

中港韓台日至乎東南亞無得避#cn#

依家見連賣手機配件呢D唔關事既鋪都入陀螺黎炒xx(
同埋聽日賣新野已經有人排隊[banghead]

好彩一早已經訂左今次隻新野O:-)bg
咩手機配件鋪竟然入陀螺 邊區?_?bg

唔記得咩名,係Threads 睇到
見個鋪名唔似賣玩具,好奇睇下佢主頁,本身係賣手機殼果類周邊野[sosad]

咁搞笑[banghead]bg

啲mk+炒狗就係咁,見邊樣嘢hit就一鍋瘋咁
個個都唔執輸xx(

岩岩見人講就係呢間[sosad]
https://www.threads.com/@vy_mobile.accessories/post/DY07tqnn43i?xmt=AQG0qwk3JY-b8q7jLY04cwRTD2S71rJBJpJnzPt1mpQqeDNMUE_vs93I8kcoggxRzpW7bp0&slof=1

非廣告,炒價黎,睇下好啦[sosad]
新註冊咁撚煩
引用
01/06/2026 08:47
https://upload.hkgolden.media/comment/5qsmfe4b.kfddzb0s4qa.k5thq3m3s5q.fnq.png

輸比秘書要$80入場費@_@bg
Leona_West
引用
01/06/2026 10:37
https://upload.hkgolden.media/comment/5qsmfe4b.kfddzb0s4qa.k5thq3m3s5q.fnq.png

輸比秘書要$80入場費@_@bg

工廠大廈你上到去只會任佢魚肉:-(
都係畀40蚊入場費先啦:D
食伏店專員
引用
01/06/2026 13:14
https://upload.hkgolden.media/comment/5qsmfe4b.kfddzb0s4qa.k5thq3m3s5q.fnq.png

輸比秘書要$80入場費@_@bg

贏咗場主都免費,點解要贏埋秘書?_? 又唔係有得屌
新註冊咁撚煩
引用
02/06/2026 07:50
https://upload.hkgolden.media/comment/5qsmfe4b.kfddzb0s4qa.k5thq3m3s5q.fnq.png

輸比秘書要$80入場費@_@bg

贏咗場主都免費,點解要贏埋秘書?_? 又唔係有得屌

心理陷阱 摶D人見秘書係女 諗住易贏D可免費入場 點知秘書先係真高手 咁就可以收每人$80#bye#bg
新註冊咁撚煩
引用
02/06/2026 07:53
https://upload.hkgolden.media/comment/5qsmfe4b.kfddzb0s4qa.k5thq3m3s5q.fnq.png

輸比秘書要$80入場費@_@bg

工廠大廈你上到去只會任佢魚肉:-(
都係畀40蚊入場費先啦:D

成個場最吸引就係有沙發可以隨時休息睡覺#love#bg
新註冊咁撚煩
引用
02/06/2026 09:34
https://upload.hkgolden.media/comment/vxeaivm3.mw50eceymuu.zaxpccc5ez5.0gf.jpg

支持
戴笠
引用
02/06/2026 09:35
Lm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]