[A/I] Fate/Grand Order 聯動F/SF - 香港高登
[登入]
性女徵DUCK
引用
19/05/2026 11:12
有無巴打有
100lv黑杯+絆10 50np +輔加技能20np+滿凸絆禮裝 既冠位希波呂可以借黎用[???]
想加好友借黎打騎冠位
:O

個要求都幾難[sosad]


[sosad] 咁騎冠有咩打手角好推薦可以打一波流
我得隻希波呂100lv同太公望1lv
短時間內搞唔起隻太公望

隨機好友搵極都唔到d咩靚角色/有絆十禮裝

定係應該挑戰其他冠位戰[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/noi1rbli.bv0sevf5grt.3na4h2yt4bd.zet.jpg
剩係練左圖入面呢幾隻加隻殺狐
Assassin打左認定戰
其他未攻略狀態

差一個認定戰就可以玩6月果個
伊絲塔 山翁滿金狗 其他滿銀狗 希波呂無餵狗




騎冠位戰借人隻泳裝大飛嫂再自備一隻全體寶具, 有義妹用義妹, 其餘搵隻可以上下buff同充NP嘅騎
644 478 798 我掛大飛嫂, 有需要就加


[sosad] 唔該晒巴打
以我得一隻希波呂可能打唔到
但一陣都加左你先




以防你唔知騎冠位機制, 只要放一次全體寶具, 光炮定debuff都得, 羅亞血量就會減半
寶5大飛嫂加滿凸黑杯車死佢有凸
如果你冇義妹或者拉二可以上NP, 我可以將大飛嫂絆禮裝轉50np裝, 咁大飛嫂可以開技三就100np, 唔使靠人
你用LV1大公望放寶具再駁大飛嫂寶具就收工

唔使清晒卒咩?




不嬲都唔使, 打死羅亞就得

我意思係唔清晒啲血buff夠力打咩?[sosad]



唔係食一次全體寶具就會拆曬啲血buff咩?_?
我流程都係義妹寶具接大飛嫂寶具就收得工

我試咗了
原來一係debuff一係打死,全體寶具未打死仍會有buff
但debuff義妹得太公望唔得唔知點解:O
股谷實
引用
19/05/2026 11:15
有無巴打有
100lv黑杯+絆10 50np +輔加技能20np+滿凸絆禮裝 既冠位希波呂可以借黎用[???]
想加好友借黎打騎冠位
:O

個要求都幾難[sosad]


[sosad] 咁騎冠有咩打手角好推薦可以打一波流
我得隻希波呂100lv同太公望1lv
短時間內搞唔起隻太公望

隨機好友搵極都唔到d咩靚角色/有絆十禮裝

定係應該挑戰其他冠位戰[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/noi1rbli.bv0sevf5grt.3na4h2yt4bd.zet.jpg
剩係練左圖入面呢幾隻加隻殺狐
Assassin打左認定戰
其他未攻略狀態

差一個認定戰就可以玩6月果個
伊絲塔 山翁滿金狗 其他滿銀狗 希波呂無餵狗




騎冠位戰借人隻泳裝大飛嫂再自備一隻全體寶具, 有義妹用義妹, 其餘搵隻可以上下buff同充NP嘅騎
644 478 798 我掛大飛嫂, 有需要就加


[sosad] 唔該晒巴打
以我得一隻希波呂可能打唔到
但一陣都加左你先




以防你唔知騎冠位機制, 只要放一次全體寶具, 光炮定debuff都得, 羅亞血量就會減半
寶5大飛嫂加滿凸黑杯車死佢有凸
如果你冇義妹或者拉二可以上NP, 我可以將大飛嫂絆禮裝轉50np裝, 咁大飛嫂可以開技三就100np, 唔使靠人
你用LV1大公望放寶具再駁大飛嫂寶具就收工

唔使清晒卒咩?




不嬲都唔使, 打死羅亞就得

我意思係唔清晒啲血buff夠力打咩?[sosad]



唔係食一次全體寶具就會拆曬啲血buff咩?_?
我流程都係義妹寶具接大飛嫂寶具就收得工

我試咗了
原來一係debuff一係打死,全體寶具未打死仍會有buff
但debuff義妹得太公望唔得唔知點解:O



冇傷害嘅debuff全體寶具就拆血buff
冇義妹可以用布迪卡, 不過要寶石翁就小一張刷絆禮網
性女徵DUCK
引用
19/05/2026 11:18
有無巴打有
100lv黑杯+絆10 50np +輔加技能20np+滿凸絆禮裝 既冠位希波呂可以借黎用[???]
想加好友借黎打騎冠位
:O

個要求都幾難[sosad]


[sosad] 咁騎冠有咩打手角好推薦可以打一波流
我得隻希波呂100lv同太公望1lv
短時間內搞唔起隻太公望

隨機好友搵極都唔到d咩靚角色/有絆十禮裝

定係應該挑戰其他冠位戰[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/noi1rbli.bv0sevf5grt.3na4h2yt4bd.zet.jpg
剩係練左圖入面呢幾隻加隻殺狐
Assassin打左認定戰
其他未攻略狀態

差一個認定戰就可以玩6月果個
伊絲塔 山翁滿金狗 其他滿銀狗 希波呂無餵狗




騎冠位戰借人隻泳裝大飛嫂再自備一隻全體寶具, 有義妹用義妹, 其餘搵隻可以上下buff同充NP嘅騎
644 478 798 我掛大飛嫂, 有需要就加


[sosad] 唔該晒巴打
以我得一隻希波呂可能打唔到
但一陣都加左你先




以防你唔知騎冠位機制, 只要放一次全體寶具, 光炮定debuff都得, 羅亞血量就會減半
寶5大飛嫂加滿凸黑杯車死佢有凸
如果你冇義妹或者拉二可以上NP, 我可以將大飛嫂絆禮裝轉50np裝, 咁大飛嫂可以開技三就100np, 唔使靠人
你用LV1大公望放寶具再駁大飛嫂寶具就收工

唔使清晒卒咩?




不嬲都唔使, 打死羅亞就得

我意思係唔清晒啲血buff夠力打咩?[sosad]



唔係食一次全體寶具就會拆曬啲血buff咩?_?
我流程都係義妹寶具接大飛嫂寶具就收得工

我試咗了
原來一係debuff一係打死,全體寶具未打死仍會有buff
但debuff義妹得太公望唔得唔知點解:O



冇傷害嘅debuff全體寶具就拆血buff
冇義妹可以用布迪卡, 不過要寶石翁就小一張刷絆禮網

原來我一路都係直接打死冇睇到可以就咁拆[sosad] [sosad]
股谷實
引用
19/05/2026 11:28
有無巴打有
100lv黑杯+絆10 50np +輔加技能20np+滿凸絆禮裝 既冠位希波呂可以借黎用[???]
想加好友借黎打騎冠位
:O

個要求都幾難[sosad]


[sosad] 咁騎冠有咩打手角好推薦可以打一波流
我得隻希波呂100lv同太公望1lv
短時間內搞唔起隻太公望

隨機好友搵極都唔到d咩靚角色/有絆十禮裝

定係應該挑戰其他冠位戰[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/noi1rbli.bv0sevf5grt.3na4h2yt4bd.zet.jpg
剩係練左圖入面呢幾隻加隻殺狐
Assassin打左認定戰
其他未攻略狀態

差一個認定戰就可以玩6月果個
伊絲塔 山翁滿金狗 其他滿銀狗 希波呂無餵狗




騎冠位戰借人隻泳裝大飛嫂再自備一隻全體寶具, 有義妹用義妹, 其餘搵隻可以上下buff同充NP嘅騎
644 478 798 我掛大飛嫂, 有需要就加


[sosad] 唔該晒巴打
以我得一隻希波呂可能打唔到
但一陣都加左你先




以防你唔知騎冠位機制, 只要放一次全體寶具, 光炮定debuff都得, 羅亞血量就會減半
寶5大飛嫂加滿凸黑杯車死佢有凸
如果你冇義妹或者拉二可以上NP, 我可以將大飛嫂絆禮裝轉50np裝, 咁大飛嫂可以開技三就100np, 唔使靠人
你用LV1大公望放寶具再駁大飛嫂寶具就收工

唔使清晒卒咩?




不嬲都唔使, 打死羅亞就得

我意思係唔清晒啲血buff夠力打咩?[sosad]



唔係食一次全體寶具就會拆曬啲血buff咩?_?
我流程都係義妹寶具接大飛嫂寶具就收得工

我試咗了
原來一係debuff一係打死,全體寶具未打死仍會有buff
但debuff義妹得太公望唔得唔知點解:O



冇傷害嘅debuff全體寶具就拆血buff
冇義妹可以用布迪卡, 不過要寶石翁就小一張刷絆禮網

原來我一路都係直接打死冇睇到可以就咁拆[sosad] [sosad]



仲有康士坦丁寶具都拆到血buff
即係只要非傷害寶具都得, 幫自己人上buff或向敵人落debuff都會拆血buff
但義妹落減防debuff可以比之後飛嫂打大力啲, 減防唔會比身上啲加攻buff溝稀
性女徵DUCK
引用
19/05/2026 17:08
https://scontent.fhkg3-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/700679538_26699580589708571_2737668579786587111_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=rE9qs4RpjG8Q7kNvwElDiwl&_nc_oc=AdpxtglDFVH4QIpohW6e4N_1dBctYcLFBqbSIDSyO_IMLsEGA66A1LrUdRI6cwnu2EM&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fhkg3-2.fna&_nc_gid=XFPJvumX8bRq5XdhUx2Sfw&_nc_ss=7b2a8&oh=00_Af6TPIF_Ccu646T6Vfww5pEHl4MEb60WX_GW5PQsdF0Pxg&oe=6A11E35E

CoJohn
性女徵DUCK
引用
20/05/2026 17:31
https://upload.hkgolden.media/comment/gzghikvf.uw3e3552gue.txpcoomuicx.p5a.jpg
江門真的很大
引用
20/05/2026 19:47
[sosad] 嬲鳩抽兩隻寶一用左1800石
性女徵DUCK
引用
20/05/2026 19:57
[sosad] 嬲鳩抽兩隻寶一用左1800石

抽乜?
愛角?
江門真的很大
引用
20/05/2026 20:02
[sosad] 嬲鳩抽兩隻寶一用左1800石

抽乜?
愛角?


想補隻cba
之後見到隻武藏件衫幾好j
諗住咁多石應該唔寶3都可以寶2
結果炒撚晒
[sosad]
性女徵DUCK
引用
20/05/2026 20:25
[sosad] 嬲鳩抽兩隻寶一用左1800石

抽乜?
愛角?


想補隻cba
之後見到隻武藏件衫幾好j
諗住咁多石應該唔寶3都可以寶2
結果炒撚晒
[sosad]

呢兩隻都係我日服抽極都抽唔到嘅角色[sosad]
股谷實
引用
20/05/2026 21:53
沖咗240石補山爺同恩奇都寶2
最後得山爺寶2
江門真的很大
引用
21/05/2026 09:45
[sosad] 寶5男高文 同 寶1武藏 點揀好
一隻靠平A
一隻全體寶但得20+20np 太陽buff得一回合
但講寶具傷 睇番個資料網
寶5高文高左武藏幾皮野
但下面評論有個話武藏平A
3回合可以製造百萬傷害:O
性女徵DUCK
引用
21/05/2026 10:26
[sosad] 寶5男高文 同 寶1武藏 點揀好
一隻靠平A
一隻全體寶但得20+20np 太陽buff得一回合
但講寶具傷 睇番個資料網
寶5高文高左武藏幾皮野
但下面評論有個話武藏平A
3回合可以製造百萬傷害:O

高文全體寶但衝唔到浪用處唔算好大,有其他代替
武藏技能同傷害有少少過時,寶1冠位戰打唔到1T
所以抽鍾意嘅,但5星有補底,4星冇[sosad]
星降月貓
引用
21/05/2026 15:37
https://pbs.twimg.com/media/HIwRzozagAEvo8S?format=jpg&name=large
https://x.com/i/status/2057038717295206632
性女徵DUCK
引用
21/05/2026 15:52

少咗經營顧問:-(
赤色之瞳
引用
21/05/2026 21:32

小文西立左咁耐flag都死唔去#cn#
股谷實
引用
21/05/2026 22:15
[sosad] 寶5男高文 同 寶1武藏 點揀好
一隻靠平A
一隻全體寶但得20+20np 太陽buff得一回合
但講寶具傷 睇番個資料網
寶5高文高左武藏幾皮野
但下面評論有個話武藏平A
3回合可以製造百萬傷害:O



效率廚的話
光炮抽村正
單體高難抽紅閻魔
星降月貓
引用
23/05/2026 21:54
[offtopic] Figures like this FGO Ruler Melusine Need to be More Common
https://www.youtube.com/watch?v=kGL-0q8KMXQ
星降月貓
引用
24/05/2026 21:24
It’s so funny to me that Type Moon’s English localization for manga and games is so bad that they have to apologize for it in Fate/Grand Order…
😭
https://pbs.twimg.com/media/HJDDnhSXQAA-JSl?format=jpg&name=large
https://x.com/TypeRamza/status/2058360122418586013
江門真的很大
引用
24/05/2026 22:38
槍艾蕾都幾低傷
係咪被時代拋棄既女人[sosad]
想用佢係咪一定要120先夠傷害用
星降月貓
引用
26/05/2026 17:21
https://pbs.twimg.com/media/HJKgOXHb0AAgaVs?format=jpg&name=medium
https://x.com/i/status/2058884153584799944

衰妹[bomb]lm
性女徵DUCK
引用
26/05/2026 17:30
槍艾蕾都幾低傷
係咪被時代拋棄既女人[sosad]
想用佢係咪一定要120先夠傷害用

基本上大多數打手都打到周回90+
90++要睇官方造球,T0打手都唔係次次打到
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]