|
[登入] |

呢隊點搞好
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化![[sosad]](/faces/sosad.gif)


換走黑杯 用番50np禮裝?
定係第一回合唔出大招 平a過去?
但平a如果唔係抽中艾蕾卡 其他角色又好似無咁大力
呢隊點搞好
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化![[sosad]](/faces/sosad.gif)


換走黑杯 用番50np禮裝?
定係第一回合唔出大招 平a過去?
但平a如果唔係抽中艾蕾卡 其他角色又好似無咁大力

呢隊點搞好
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化![[sosad]](/faces/sosad.gif)


換走黑杯 用番50np禮裝?
定係第一回合唔出大招 平a過去?
但平a如果唔係抽中艾蕾卡 其他角色又好似無咁大力
我試下先
![[sosad]](/faces/sosad.gif)

呢隊點搞好
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化![[sosad]](/faces/sosad.gif)


換走黑杯 用番50np禮裝?
定係第一回合唔出大招 平a過去?
但平a如果唔係抽中艾蕾卡 其他角色又好似無咁大力
唔該晒 巴打
賜酒
