[A/I] Fate/Grand Order 聯動F/SF - 香港高登
[登入]
星降月貓
引用
07/06/2026 20:43
https://pbs.twimg.com/media/HKLB5tcbIAAc6GB?format=jpg&name=4096x4096
https://x.com/toneeartwork/status/2063424783044546722

火辣的莫仔:)lm
性女徵DUCK
引用
07/06/2026 20:46

[bomb]lm [bomb]lm [bomb]lm
股谷實
引用
08/06/2026 00:44
[sosad] 第8節難到咁
疊完buff無耐又比佢消晒




送靈脈石比你就唔多慳,扔撚死佢
性女徵DUCK
引用
08/06/2026 10:55
[sosad] 第8節難到咁
疊完buff無耐又比佢消晒




送靈脈石比你就唔多慳,扔撚死佢

有時差1-2T嗰啲就用靈脈石算
I大提督
引用
08/06/2026 15:58

壁攤,好有存在感[sosad]
星降月貓
引用
08/06/2026 22:50
X 上的 青漬け / X
https://t.co/cy6otIZXp0
〜カルデア変顔部〜

<選萃>
https://pbs.twimg.com/media/HKQC7ljawAAGfgt?format=jpg&name=medium
https://pbs.twimg.com/media/HKQKfHqaAAAGVFz?format=jpg&name=medium
https://pbs.twimg.com/media/HKQ-NDrbgAA8v2y?format=jpg&name=medium
https://pbs.twimg.com/media/HKRP0AuakAAPJPM?format=jpg&name=360x360
https://pbs.twimg.com/media/HKRTcLba8AAb3Uk?format=jpg&name=900x900
https://pbs.twimg.com/media/HKRaIMPaEAA0cI6?format=jpg&name=small
星降月貓
引用
08/06/2026 22:56
https://pbs.twimg.com/media/HKSqX6bbsAA0JQZ?format=jpg&name=4096x4096
https://x.com/uodenim/status/2063961946370806042

Brown bombs.[bouncer]dw [bouncer]dw
I大提督
引用
09/06/2026 11:28

出哂汗:P
性女徵DUCK
引用
09/06/2026 11:42
台服睇到奏三中篇
睇返轉頭奏二劇情真係幾差
排住隊打7個boss真係悶到hihi
星降月貓
引用
09/06/2026 16:46
台服睇到奏三中篇
睇返轉頭奏二劇情真係幾差
排住隊打7個boss真係悶到hihi

伊底嘅plot device要素同唐泰斯嘅最終目的係好有意思, 但要同時apply "校園日常" 同 "七個試練" 喺藤丸立香呢個人身上似乎難啲契合咁
如果係單獨原創校園奇幻會王道好多.......?[sosad]
性女徵DUCK
引用
09/06/2026 17:12
台服睇到奏三中篇
睇返轉頭奏二劇情真係幾差
排住隊打7個boss真係悶到hihi

伊底嘅plot device要素同唐泰斯嘅最終目的係好有意思, 但要同時apply "校園日常" 同 "七個試練" 喺藤丸立香呢個人身上似乎難啲契合咁
如果係單獨原創校園奇幻會王道好多.......?[sosad]

我主要係覺得七個試練對立香有啲九唔搭八,同埋個劇情太正路
昨杯昨粕耿抽
引用
10/06/2026 12:13

[bouncy] [bouncy]
久癢大名
引用
10/06/2026 14:22
https://upload.hkgolden.media/comment/otd1fded.op4nyjwwzpk.fuf1m130wqu.dzt.jpg

[sosad] 呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地

正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過[sosad]

目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff

艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合

[sosad]
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
[sosad] 小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化

黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
[sosad]
性女徵DUCK
引用
10/06/2026 17:32
根據Sony旗下知名動畫代理商Crunchyroll的新聞稿表示,於太平洋時間7/3 17:00的鬼滅之刃劇場版無限城篇的活動中,將一併公開ufotable新作品的最新片段
星降月貓
引用
10/06/2026 17:41
「運命の三女神編 郷愁永巡刻盤 パスト・カルデア」告知TVCM 30秒ver.
https://www.youtube.com/watch?v=UXgboo6Wp7Y

篇名問號無咗:)
性女徵DUCK
引用
10/06/2026 17:43
https://upload.hkgolden.media/comment/otd1fded.op4nyjwwzpk.fuf1m130wqu.dzt.jpg

[sosad] 呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地

正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過[sosad]

目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff

艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合

[sosad]
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
[sosad] 小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化

黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
[sosad]

可能你某啲位要加個單體玩雙核
凜寧(0)
引用
10/06/2026 19:02
https://upload.hkgolden.media/comment/otd1fded.op4nyjwwzpk.fuf1m130wqu.dzt.jpg

[sosad] 呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地

正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過[sosad]

目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff

艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合

[sosad]
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
[sosad] 小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化

黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
[sosad]


改用黑聖杯,艾蕾魔力装填LV10
1t 艾蕾 231技 孔明3技 殺狐 23技
2t 殺狐1技 孔明12技 換奧伯隆 1技 新制服2技
3t 奧伯隆23技 艾蕾 231技
久癢大名
引用
10/06/2026 19:05
https://upload.hkgolden.media/comment/otd1fded.op4nyjwwzpk.fuf1m130wqu.dzt.jpg

[sosad] 呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地

正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過[sosad]

目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff

艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合

[sosad]
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
[sosad] 小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化

黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
[sosad]

可能你某啲位要加個單體玩雙核


:O 雙核 未玩過
咁我探究下雙核 d 角色 np技能同技能點樣用先
計埋d cost睇下洗唔洗練隻低cost單體

但加隻單體玩雙核
D buff分開左去比咪浪費左:O
久癢大名
引用
10/06/2026 19:08
https://upload.hkgolden.media/comment/otd1fded.op4nyjwwzpk.fuf1m130wqu.dzt.jpg

[sosad] 呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地

正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過[sosad]

目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff

艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合

[sosad]
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
[sosad] 小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化

黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
[sosad]


改用黑聖杯,艾蕾魔力装填LV10
1t 艾蕾 231技 孔明3技 殺狐 23技
2t 殺狐1技 孔明12技 換奧伯隆 1技 新制服2技
3t 奧伯隆23技 艾蕾 231技


:O 用黑杯都得?
我呢家試下跟你條式先#adore#
多謝巴打賜教巴打
如果work就背左個次序佢[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]