[
登入
]
上一頁
下一頁
Apps台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
Apps台
[A/I] Fate/Grand Order 聯動F/SF
星降月貓
07/06/2026 20:43
https://x.com/toneeartwork/status/2063424783044546722
火辣的莫仔
星降月貓
07/06/2026 20:45
https://x.com/crossryou/status/2063566371301314959
性女徵DUCK
07/06/2026 20:46
https://x.com/toneeartwork/status/2063424783044546722
火辣的莫仔
股谷實
08/06/2026 00:44
第8節難到咁
疊完buff無耐又比佢消晒
送靈脈石比你就唔多慳,扔撚死佢
性女徵DUCK
08/06/2026 10:55
第8節難到咁
疊完buff無耐又比佢消晒
送靈脈石比你就唔多慳,扔撚死佢
有時差1-2T嗰啲就用靈脈石算
星降月貓
08/06/2026 11:35
https://x.com/largesaint1043/status/1977661535452610677
星降月貓
08/06/2026 14:23
https://x.com/ryuran_bls/status/2063640082926780449
I大提督
08/06/2026 15:58
https://x.com/ryuran_bls/status/2063640082926780449
壁攤,好有存在感
星降月貓
08/06/2026 22:50
X 上的 青漬け / X
https://t.co/cy6otIZXp0
〜カルデア変顔部〜
<選萃>
星降月貓
08/06/2026 22:56
https://x.com/uodenim/status/2063961946370806042
Brown bombs.
I大提督
09/06/2026 11:28
https://x.com/uodenim/status/2063961946370806042
Brown bombs.
出哂汗
性女徵DUCK
09/06/2026 11:42
台服睇到奏三中篇
睇返轉頭奏二劇情真係幾差
排住隊打7個boss真係悶到hihi
星降月貓
09/06/2026 16:46
台服睇到奏三中篇
睇返轉頭奏二劇情真係幾差
排住隊打7個boss真係悶到hihi
伊底嘅plot device要素同唐泰斯嘅最終目的係好有意思, 但要同時apply "校園日常" 同 "七個試練" 喺藤丸立香呢個人身上似乎難啲契合咁
如果係單獨原創校園奇幻會王道好多.......?
性女徵DUCK
09/06/2026 17:12
台服睇到奏三中篇
睇返轉頭奏二劇情真係幾差
排住隊打7個boss真係悶到hihi
伊底嘅plot device要素同唐泰斯嘅最終目的係好有意思, 但要同時apply "校園日常" 同 "七個試練" 喺藤丸立香呢個人身上似乎難啲契合咁
如果係單獨原創校園奇幻會王道好多.......?
我主要係覺得七個試練對立香有啲九唔搭八,同埋個劇情太正路
星降月貓
09/06/2026 22:48
https://x.com/ryoyustarlight/status/2064307978971557993
星降月貓
10/06/2026 04:22
https://x.com/xkzan_/status/2064035242176840092
昨杯昨粕耿抽
10/06/2026 12:13
ねんどろいど セイバー 私服Ver.
https://www.goodsmile.com/ja/product/1140741/%E3%81%AD%E3%82%93%E3%81%A9%E3%82%8D%E3%81%84%E3%81%A9+%E3%82%BB%E3%82%A4%E3%83%90%E3%83%BC+%E7%A7%81%E6%9C%8DVer?srsltid=AfmBOoqtRT5zwSG_UA7b99Tb6N5gn-DOeDnWAHmgH0gJ6S7wn9CUofZ-
600號:
大家買?上次個隻600號唔覺得似saber
昨杯昨粕耿抽
10/06/2026 12:13
https://x.com/xkzan_/status/2064035242176840092
久癢大名
10/06/2026 14:22
呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地
正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過
目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff
艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化
黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
性女徵DUCK
10/06/2026 17:32
根據Sony旗下知名動畫代理商Crunchyroll的新聞稿表示,於太平洋時間7/3 17:00的鬼滅之刃劇場版無限城篇的活動中,將一併公開ufotable新作品的最新片段
星降月貓
10/06/2026 17:41
「運命の三女神編 郷愁永巡刻盤 パスト・カルデア」告知TVCM 30秒ver.
https://www.youtube.com/watch?v=UXgboo6Wp7Y
篇名問號無咗
性女徵DUCK
10/06/2026 17:43
呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地
正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過
目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff
艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化
黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
可能你某啲位要加個單體玩雙核
凜寧(0)
10/06/2026 19:02
呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地
正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過
目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff
艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化
黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
改用黑聖杯,艾蕾魔力装填LV10
1t 艾蕾 231技 孔明3技 殺狐 23技
2t 殺狐1技 孔明12技 換奧伯隆 1技 新制服2技
3t 奧伯隆23技 艾蕾 231技
久癢大名
10/06/2026 19:05
呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地
正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過
目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff
艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化
黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
可能你某啲位要加個單體玩雙核
雙核 未玩過
咁我探究下雙核 d 角色 np技能同技能點樣用先
計埋d cost睇下洗唔洗練隻低cost單體
但加隻單體玩雙核
D buff分開左去比咪浪費左
久癢大名
10/06/2026 19:08
呢隊點搞好
想用艾蕾做主力
然後爬左wiki其他玩家推薦既組合入面話
比起雙殺狐
用孔明配殺狐會更好
之後就用左幾日肝左隻孔明出黎
但係用完之後覺得3T有d kick kick地
正常周回無問題
但有時候遇到第二回合d怪十幾廿年萬就應該無可能一t過
目前情況係
1t 艾蕾 50np禮裝+一二三技
2t 殺狐 一 三技+奧伯隆2技
3t 殺狐換走
入孔明123技+大招 +奧伯隆13技+艾蕾123技 +master決戰服裝攻擊buff
艾蕾技二紅buff得1t+50np 開得1 3回合
第二回合變左得殺狐buff
然後孔明有招技加oc2 3t 一回 應該係指3回合內只有一次oc2?
咁呢招要留比第三回合
但係咁樣用d技能
艾蕾第二回合既攻擊力有d弱雞
小弟天生愚鈍 想問技能順序 同np技能分配應該點樣優化
黑貞同伊絲塔只係坐順風車吸絆exp可以唔洗理
改用黑聖杯,艾蕾魔力装填LV10
1t 艾蕾 231技 孔明3技 殺狐 23技
2t 殺狐1技 孔明12技 換奧伯隆 1技 新制服2技
3t 奧伯隆23技 艾蕾 231技
用黑杯都得?
我呢家試下跟你條式先
多謝巴打賜教巴打
如果work就背左個次序佢
上一頁
下一頁
Apps台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
Apps台
回覆
留名
Apps台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]