新角係咪新藍卡人權

就算唔係人權角
圖係飯田, CV係羊宮都夠理由抽爆
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
CV係高松燈
勁嗎?
![[???]](/faces/wonder2.gif)
全體20藍放/單體50藍放
單體50np
寶具堆特攻好睇唔好食
令C狐就業雪上加霜嘅藍輔
應該extra record聯動會強化C狐,應該
新角係咪新藍卡人權

就算唔係人權角
圖係飯田, CV係羊宮都夠理由抽爆
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
CV係高松燈
勁嗎?
![[???]](/faces/wonder2.gif)
全體20藍放/單體50藍放
單體50np
寶具堆特攻好睇唔好食
令C狐就業雪上加霜嘅藍輔
應該extra record聯動會強化C狐,應該
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
隻野咁難用 強化救得到佢?
新角係咪新藍卡人權

就算唔係人權角
圖係飯田, CV係羊宮都夠理由抽爆
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
CV係高松燈
勁嗎?
![[???]](/faces/wonder2.gif)
全體20藍放/單體50藍放
單體50np
寶具堆特攻好睇唔好食
令C狐就業雪上加霜嘅藍輔
應該extra record聯動會強化C狐,應該
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
隻野咁難用 強化救得到佢?
如果有條件地移除到一次指定白框弱體有冇得諗
即刻變高難霸權
新章難唔難打
呢家準備打第一場邪龍
見佢後面有個終局
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
應該唔會要打ort咁仆街掛
唔想打ort
年經

新角係咪新藍卡人權

就算唔係人權角
圖係飯田, CV係羊宮都夠理由抽爆
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
CV係高松燈
勁嗎?
![[???]](/faces/wonder2.gif)
全體20藍放/單體50藍放
單體50np
寶具堆特攻好睇唔好食
令C狐就業雪上加霜嘅藍輔
應該extra record聯動會強化C狐,應該
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
隻野咁難用 強化救得到佢?
如果有條件地移除到一次指定白框弱體有冇得諗
即刻變高難霸權
我覺得加全體緩充有搞頭啲
可以瘋狂寶具運轉
好耐冇打過咁狗閪嘅boss

![[sosad]](/faces/sosad.gif)
第8節難到咁
疊完buff無耐又比佢消晒
緊身一字馬

新章劇情唔差喎
![[sosad]](/faces/sosad.gif)