[A/I] Fate/Grand Order 聯動F/SF - 香港高登
[登入]
斯卡哈
引用
28/05/2026 15:04
白毛紅瞳無表情先好
性女徵DUCK
引用
28/05/2026 15:05
白毛紅瞳無表情先好

咪即係愛因茲貝倫
股谷實
引用
28/05/2026 23:13



船腸不嬲都係男娘同群P本熱門


[sosad] 如果性別係女
其實個人設如果畫番對奶比佢
副偈同個樣其實幾正
可惜係gay[sosad]



咁船腸賣點就係偽娘, 令人碌鳩錯亂
變左女人就冇意義[sosad]
雖然群P本入面成日將護士分身設定做女性
性女徵DUCK
引用
28/05/2026 23:33



船腸不嬲都係男娘同群P本熱門


[sosad] 如果性別係女
其實個人設如果畫番對奶比佢
副偈同個樣其實幾正
可惜係gay[sosad]



咁船腸賣點就係偽娘, 令人碌鳩錯亂
變左女人就冇意義[sosad]
雖然群P本入面成日將護士分身設定做女性

護士同教授真係女嚟
星降月貓
引用
29/05/2026 00:03



船腸不嬲都係男娘同群P本熱門


[sosad] 如果性別係女
其實個人設如果畫番對奶比佢
副偈同個樣其實幾正
可惜係gay[sosad]



咁船腸賣點就係偽娘, 令人碌鳩錯亂
變左女人就冇意義[sosad]
雖然群P本入面成日將護士分身設定做女性

護士同教授真係女嚟

麵包姐同機房妹都係女, 得返水手眾囝囝
性女徵DUCK
引用
29/05/2026 02:00



船腸不嬲都係男娘同群P本熱門


[sosad] 如果性別係女
其實個人設如果畫番對奶比佢
副偈同個樣其實幾正
可惜係gay[sosad]



咁船腸賣點就係偽娘, 令人碌鳩錯亂
變左女人就冇意義[sosad]
雖然群P本入面成日將護士分身設定做女性

護士同教授真係女嚟

麵包姐同機房妹都係女, 得返水手眾囝囝

我以為烘培師都係男
星降月貓
引用
29/05/2026 02:13
https://pbs.twimg.com/media/HJX60WZbgAABdKH?format=jpg&name=4096x4096
https://x.com/Nininineo27/status/2059828284201091414

夏日白裙比^3^dw :P3lm
星降月貓
引用
29/05/2026 03:27



船腸不嬲都係男娘同群P本熱門


[sosad] 如果性別係女
其實個人設如果畫番對奶比佢
副偈同個樣其實幾正
可惜係gay[sosad]



咁船腸賣點就係偽娘, 令人碌鳩錯亂
變左女人就冇意義[sosad]
雖然群P本入面成日將護士分身設定做女性

護士同教授真係女嚟

麵包姐同機房妹都係女, 得返水手眾囝囝

我以為烘培師都係男

僅憑觀察, 非嚴謹考證[sosad]

官方material (XI, p.248) 有明文寫「キャプテンであるネモを含め、ネモシリーズの男女比率は3:3である。」
亦即暗示所有水手為 "一個單位" 計.........?
水手24名 (無指明), 教授 (無指明), 機手 (無指明), 護士 ("優しいお姉さん系ネモ"), 麵包師 ("あらあら系お姉さんネモ)
ネモ
https://cache.typemoon.com/fgom11_244_275.pdf

有地方用 "三比三" 設定為準, 排除已確認嘅女性去鎖定男性
推演: 船長已知為男, 水手為男, 教授為女, 麵包師為女, 機手為女, 得出護士 "可能" 為男
ネモ - TYPE-MOON Wiki
https://typemoon.wiki.cre.jp/wiki/%E3%83%8D%E3%83%A2

呢到有再考究教授與護士喺美服係被指涉為 "she" 的, 仲有其他氣質觀察
結論係講唔定點樣又維持比例又喺各個場合自圓其說
ネモ・シリーズ (ねもしりーず)とは【ピクシブ百科事典】
https://dic.pixiv.net/a/%E3%83%8D%E3%83%A2%E3%83%BB%E3%82%B7%E3%83%AA%E3%83%BC%E3%82%BA

如果兼顧高度偽娘&偽郎守備範圍的話, 寫 "お姉さん" 亦可以話唔fix實係女性[sosad]
股谷實
引用
29/05/2026 03:40



船腸不嬲都係男娘同群P本熱門


[sosad] 如果性別係女
其實個人設如果畫番對奶比佢
副偈同個樣其實幾正
可惜係gay[sosad]



咁船腸賣點就係偽娘, 令人碌鳩錯亂
變左女人就冇意義[sosad]
雖然群P本入面成日將護士分身設定做女性

護士同教授真係女嚟

麵包姐同機房妹都係女, 得返水手眾囝囝

我以為烘培師都係男

僅憑觀察, 非嚴謹考證[sosad]

官方material (XI, p.248) 有明文寫「キャプテンであるネモを含め、ネモシリーズの男女比率は3:3である。」
亦即暗示所有水手為 "一個單位" 計.........?
水手24名 (無指明), 教授 (無指明), 機手 (無指明), 護士 ("優しいお姉さん系ネモ"), 麵包師 ("あらあら系お姉さんネモ)
ネモ
https://cache.typemoon.com/fgom11_244_275.pdf

有地方用 "三比三" 設定為準, 排除已確認嘅女性去鎖定男性
推演: 船長已知為男, 水手為男, 教授為女, 麵包師為女, 機手為女, 得出護士 "可能" 為男
ネモ - TYPE-MOON Wiki
https://typemoon.wiki.cre.jp/wiki/%E3%83%8D%E3%83%A2

呢到有再考究教授與護士喺美服係被指涉為 "she" 的, 仲有其他氣質觀察
結論係講唔定點樣又維持比例又喺各個場合自圓其說
ネモ・シリーズ (ねもしりーず)とは【ピクシブ百科事典】
https://dic.pixiv.net/a/%E3%83%8D%E3%83%A2%E3%83%BB%E3%82%B7%E3%83%AA%E3%83%BC%E3%82%BA

如果兼顧高度偽娘&偽郎守備範圍的話, 寫 "お姉さん" 亦可以話唔fix實係女性[sosad]



護士偽娘本感覺會比真囡囡仲咸濕[sosad]
昨杯昨粕耿抽
引用
29/05/2026 11:30
https://pbs.twimg.com/media/HJUFjLxaAAAXuEc?format=jpg&name=4096x4096
https://x.com/Yamanekotter/status/2059559533769523290?s=20
性女徵DUCK
引用
29/05/2026 12:16
https://pbs.twimg.com/media/HJUFjLxaAAAXuEc?format=jpg&name=4096x4096
https://x.com/Yamanekotter/status/2059559533769523290?s=20

[bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj [bomb3]fj
性女徵DUCK
引用
30/05/2026 10:02

已射thx
I大提督
引用
30/05/2026 12:50

:P3lm :P3lm
江門真的很大
引用
30/05/2026 17:13


[sosad] 個女軍醫係fgo好似比官方遺忘左好多年咁
完全唔見有人用
性女徵DUCK
引用
30/05/2026 17:44


[sosad] 個女軍醫係fgo好似比官方遺忘左好多年咁
完全唔見有人用

好似上年有強化過
星降月貓
引用
30/05/2026 17:50
「Fate/Grand Order Original Soundtrack Ⅷ」発売告知CM
https://www.youtube.com/watch?v=UIXobXPMEEw

OST第八輯#yup#lm
江門真的很大
引用
30/05/2026 20:17
[sosad] 想問個蠢問題
果d卡面貼紙 好似叫命令代碼?
如果隻角色技能無屬性特攻
咁我有張山之翁既 惡 特攻貼紙
如果貼左張貼紙係佢其中一張卡 假設係b卡身上
咁我用果張貼紙B卡 就會有一回合惡特攻?
定係要角色技能有同貼紙相同特攻先可以用:O
股谷實
引用
30/05/2026 21:08


[sosad] 個女軍醫係fgo好似比官方遺忘左好多年咁
完全唔見有人用




如果狂職改成術或尺職,佢一早起咗飛
股谷實
引用
30/05/2026 21:12
[sosad] 想問個蠢問題
果d卡面貼紙 好似叫命令代碼?
如果隻角色技能無屬性特攻
咁我有張山之翁既 惡 特攻貼紙
如果貼左張貼紙係佢其中一張卡 假設係b卡身上
咁我用果張貼紙B卡 就會有一回合惡特攻?
定係要角色技能有同貼紙相同特攻先可以用:O



係放上去後用到果張卡普攻先觸發特效
唔關技能事
不過特攻特效只限果限卡,唔係觸發咗後面啲卡都有特攻
如果咁着數以後個個寶具都有特攻
江門真的很大
引用
30/05/2026 21:22
[sosad] 想問個蠢問題
果d卡面貼紙 好似叫命令代碼?
如果隻角色技能無屬性特攻
咁我有張山之翁既 惡 特攻貼紙
如果貼左張貼紙係佢其中一張卡 假設係b卡身上
咁我用果張貼紙B卡 就會有一回合惡特攻?
定係要角色技能有同貼紙相同特攻先可以用:O



係放上去後用到果張卡普攻先觸發特效
唔關技能事
不過特攻特效只限果限卡,唔係觸發咗後面啲卡都有特攻
如果咁着數以後個個寶具都有特攻


[sosad] 下咁架渣
咁無野啦
性女徵DUCK
引用
30/05/2026 22:12
[sosad] 想問個蠢問題
果d卡面貼紙 好似叫命令代碼?
如果隻角色技能無屬性特攻
咁我有張山之翁既 惡 特攻貼紙
如果貼左張貼紙係佢其中一張卡 假設係b卡身上
咁我用果張貼紙B卡 就會有一回合惡特攻?
定係要角色技能有同貼紙相同特攻先可以用:O



係放上去後用到果張卡普攻先觸發特效
唔關技能事
不過特攻特效只限果限卡,唔係觸發咗後面啲卡都有特攻
如果咁着數以後個個寶具都有特攻


[sosad] 下咁架渣
咁無野啦

除咗有啲寫明賦予寶具XX一回合嗰啲
所以我話刻印系統真係晒咗
刻印只可以裝落平A,你擺寶具前面又會搞到疊唔到OC
最有用係回10NP同幾百血嗰啲
一係就幫打手升幾%集星爆威都算有用
股谷實
引用
31/05/2026 00:06
[sosad] 想問個蠢問題
果d卡面貼紙 好似叫命令代碼?
如果隻角色技能無屬性特攻
咁我有張山之翁既 惡 特攻貼紙
如果貼左張貼紙係佢其中一張卡 假設係b卡身上
咁我用果張貼紙B卡 就會有一回合惡特攻?
定係要角色技能有同貼紙相同特攻先可以用:O



係放上去後用到果張卡普攻先觸發特效
唔關技能事
不過特攻特效只限果限卡,唔係觸發咗後面啲卡都有特攻
如果咁着數以後個個寶具都有特攻


[sosad] 下咁架渣
咁無野啦

除咗有啲寫明賦予寶具XX一回合嗰啲
所以我話刻印系統真係晒咗
刻印只可以裝落平A,你擺寶具前面又會搞到疊唔到OC
最有用係回10NP同幾百血嗰啲
一係就幫打手升幾%集星爆威都算有用



最有用咪加爆擊威力
比啲打爆擊嘅角色幫補吓
超人熊3張紅卡裝15%爆擊都幾有感
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]