讓砌囡模post再次偉大 - 香港高登
[登入]
__藝__
引用
15/05/2026 13:09
https://upload.hkgolden.media/comment/l0hil5jj.3ghxmm0i1ta.d24ahfxh2ni.nhg.jpg
重有隻龍女[sosad]

猩b有冇見過有七王子女僕

https://img.toy-people.com/member/171807519288_1200.jpeg
呢隻?

yes, 同埋有冇七王子?

想買

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQsHd6LEiE2iIKtKeEuUSs4phagUaOtUT7mHiu4gO8a29IskkjWNykRqhqo&s=10
景品,奇趣天地見過[sosad]

得閒去睇睇先, 正
徒手剝榴槤
引用
16/05/2026 08:50
睇見你真係慘,唔怪得要追住我黎咬[sosad]
bunlau
引用
16/05/2026 16:24
https://upload.hkgolden.media/comment/kfqmfd5e.plg5unuztny.lx2pxz1ykmn.pmf.jpg

屌!呢隻啲手碗腳掌關節一扭就斷,好微笑唔好掛住整好上半身就算啦[sosad]

呢隻我上身同腰個雙ball-join b13 件
攪左勁耐都砌唔埋
我兩邊都打磨過b
力量型bb
引用
16/05/2026 18:59
笨大明日香唔錯,整得似過零波
睇吓幾時先正常價買到
https://schizophonic9.com/re9/30mp_asuka092.jpg
https://schizophonic9.com/re9/30mp_asuka094.jpg
零幻先生
引用
16/05/2026 21:43
https://upload.hkgolden.media/comment/dlvxwlwi.b5yqqcjngrv.phmumsh5sby.aqc.jpg
角川模,不錯

所有DX版都好貴
猩猩老坑
引用
19/05/2026 13:22
https://upload.hkgolden.media/comment/kfqmfd5e.plg5unuztny.lx2pxz1ykmn.pmf.jpg

屌!呢隻啲手碗腳掌關節一扭就斷,好微笑唔好掛住整好上半身就算啦[sosad]

呢隻我上身同腰個雙ball-join b13 件
攪左勁耐都砌唔埋
我兩邊都打磨過b

要落潤滑油[sosad]
猩猩老坑
引用
19/05/2026 13:23
笨大明日香唔錯,整得似過零波
睇吓幾時先正常價買到
https://schizophonic9.com/re9/30mp_asuka092.jpg
https://schizophonic9.com/re9/30mp_asuka094.jpg

30mp好H i貴,我$299買了shf[sosad]
猩猩老坑
引用
19/05/2026 13:24
https://upload.hkgolden.media/comment/dlvxwlwi.b5yqqcjngrv.phmumsh5sby.aqc.jpg
角川模,不錯

所有DX版都好貴

非dx也唔平,好似差¥2000左右
猩猩老坑
引用
20/05/2026 13:40
https://upload.hkgolden.media/comment/iecff4pm.mmwhhikqo3r.kj5n2f5vg2a.dsp.jpg
笨大係比較容易砌,但得一,兩塊面,其他要自己攪,有好有唔好啦[sosad]
壽司龍
引用
20/05/2026 14:05
https://upload.hkgolden.media/comment/iecff4pm.mmwhhikqo3r.kj5n2f5vg2a.dsp.jpg
笨大係比較容易砌,但得一,兩塊面,其他要自己攪,有好有唔好啦[sosad]

志摩凜電單車#love#
壽司龍
引用
20/05/2026 14:09
https://i.imgur.com/PjkKxAA.jpeg平平地砌30ms
睇厭之後試吓拎去上色、化妝打陰影
猩猩老坑
引用
20/05/2026 14:10
https://upload.hkgolden.media/comment/iecff4pm.mmwhhikqo3r.kj5n2f5vg2a.dsp.jpg
笨大係比較容易砌,但得一,兩塊面,其他要自己攪,有好有唔好啦[sosad]

志摩凜電單車#love#

有興趣可以影個全相,不過當年冇買Figma,所以冇人騎[sosad]
猩猩老坑
引用
20/05/2026 14:12
https://i.imgur.com/PjkKxAA.jpeg平平地砌30ms
睇厭之後試吓拎去上色、化妝打陰影

#good#
猩猩老坑
引用
20/05/2026 14:13
https://upload.hkgolden.media/comment/qyoznq3b.sykzqsknud0.tczqg2tem4n.cvi.jpg
新果隻戰損版好屈水[sosad]
猩猩老坑
引用
20/05/2026 14:20
https://i.imgur.com/PjkKxAA.jpeg平平地砌30ms
睇厭之後試吓拎去上色、化妝打陰影

#good#

https://upload.hkgolden.media/comment/nyt3mpgw.0y1clxebq4r.1ffxmaxq5ov.puc.jpg
芳姐+女神裝置
電池無電
引用
20/05/2026 22:03
各位巴打
砌過Figure Rise 文奈
覺得可動性低
想做鴨子坐自然D 都難

想問下邊款模型可動程度好
而又唔太貴( < 350 HKD)
而且多數模型鋪買到?
僕係懶人
引用
20/05/2026 23:18
各位巴打
砌過Figure Rise 文奈
覺得可動性低
想做鴨子坐自然D 都難

想問下邊款模型可動程度好
而又唔太貴( < 350 HKD)
而且多數模型鋪買到?

https://plenum756.com/blog/kotobukiya/ritsuka-mizugi-dreaming/
你睇吓啱唔啱, 呢盒仲有貨嘅話應該$280 左右
可動性要高d 就要著少d 衫
一係你睇吓有冇其他創彩少女泳裝
零幻先生
引用
22/05/2026 17:20
想開七柱, 但補色補到傻仔咁
https://www.youtube.com/watch?v=B1E-T13B3qo
零幻先生
引用
22/05/2026 17:21
想開七柱, 但補色補到傻仔咁
https://www.youtube.com/watch?v=B1E-T13B3qo

上年買左擺到今日
猩猩老坑
引用
22/05/2026 17:28
想開七柱, 但補色補到傻仔咁
https://www.youtube.com/watch?v=B1E-T13B3qo

上年買左擺到今日

呢隻真係企硬,唔take野[sosad]
猩猩老坑
引用
22/05/2026 17:29
各位巴打
砌過Figure Rise 文奈
覺得可動性低
想做鴨子坐自然D 都難

想問下邊款模型可動程度好
而又唔太貴( < 350 HKD)
而且多數模型鋪買到?

https://amzn.asia/d/04DD9HnD
呢隻六月出
零幻先生
引用
22/05/2026 17:45
各位巴打
砌過Figure Rise 文奈
覺得可動性低
想做鴨子坐自然D 都難

想問下邊款模型可動程度好
而又唔太貴( < 350 HKD)
而且多數模型鋪買到?

https://amzn.asia/d/04DD9HnD
呢隻六月出

某高登仔性癖
猩猩老坑
引用
22/05/2026 17:47
各位巴打
砌過Figure Rise 文奈
覺得可動性低
想做鴨子坐自然D 都難

想問下邊款模型可動程度好
而又唔太貴( < 350 HKD)
而且多數模型鋪買到?

https://amzn.asia/d/04DD9HnD
呢隻六月出

某高登仔性癖

玩開創彩系列必須要買#good#
猩猩老坑
引用
22/05/2026 18:12
https://upload.hkgolden.media/comment/oq2t3k5z.myrcmdenbco.qub3q0cveie.ah1.jpg
壽司龍
引用
22/05/2026 21:39
https://upload.hkgolden.media/comment/oq2t3k5z.myrcmdenbco.qub3q0cveie.ah1.jpg

Figure-rise Standard坐唔坐到[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]