[
登入
]
上一頁
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
最近隻腳生咗香港腳
LD50
01/11/2025 21:15
[url]https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121024/00176_005.html[rl]
謝霆鋒都生過
睇醫生啦
生喺外已經算好,至少望到有懷疑即刻睇醫生
有罕見版叫黏膜黑色素瘤,會生喺體內
罕中之罕,大約佔1%
喂 開飯啦 !
01/11/2025 22:40
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121024/00176_005.html
謝霆鋒都生過
睇醫生啦
睇啦 星期一睇 好得人驚..
二律背反
01/11/2025 22:45
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121024/00176_005.html
謝霆鋒都生過
睇醫生啦
睇啦 星期一睇 好得人驚..
呢個post第一個正評, 我俾您.
祝健健康康
喂 開飯啦 !
01/11/2025 23:22
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121024/00176_005.html
謝霆鋒都生過
睇醫生啦
睇啦 星期一睇 好得人驚..
呢個post第一個正評, 我俾您.
祝健健康康
多謝 我喺youtube嗰度摷呢啲黑色素體 hot tv又有介紹 跟住又有請醫生講 睇到都驚 希望只係普通嘢
爆房女神
01/11/2025 23:26
芝麻咁細粒都驚,發神經
5毫子咁大粒先黎驚啦
喂 開飯啦 !
01/11/2025 23:49
芝麻咁細粒都驚,發神經
5毫子咁大粒先黎驚啦
Ld 50 個位師兄 上面鋪咗
好細都有機會好大鑊
所以我都驚
LD50
04/11/2025 23:02
樓主睇咗醫生未
喂 開飯啦 !
05/11/2025 15:09
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
奇怪種子
05/11/2025 15:15
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
無事
MILET(已切)
05/11/2025 15:22
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
睇多個穩陣d
我有三隻西
05/11/2025 15:30
淨係講你啲香港腳先
屋企有隻藥膏用開,搽一兩次就好返
之前我試過幾次同你一樣
有需要既返去影俾你
喂 開飯啦 !
05/11/2025 15:38
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
無事
多謝多謝
喂 開飯啦 !
05/11/2025 15:39
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
睇多個穩陣d
問咗醫生 佢話肯定係色斑 我喺門診嗰度睇 佢話色斑呢啲有機會變化 但係機會好小 但係唔敢講之後有冇變化
MILET(已切)
05/11/2025 16:23
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
睇多個穩陣d
問咗醫生 佢話肯定係色斑 我喺門診嗰度睇 佢話色斑呢啲有機會變化 但係機會好小 但係唔敢講之後有冇變化
使唔使再覆診果d
同埋有無建議割埋佢
喂 開飯啦 !
05/11/2025 16:29
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
睇多個穩陣d
問咗醫生 佢話肯定係色斑 我喺門診嗰度睇 佢話色斑呢啲有機會變化 但係機會好小 但係唔敢講之後有冇變化
使唔使再覆診果d
同埋有無建議割埋佢
醫生都話 嚟得啱 問清楚好啲 冇轉介 同埋都冇話割
LD50
05/11/2025 16:43
樓主睇咗醫生未
睇咗喇
色斑
睇多個穩陣d
我最近先睇到哩條友中肺腺癌
佢搵咗幾個去睇, 一個教授話幾大機會惡性,但另一個權威又話99%良性
最後條友判斷係正確,冇白挨一刀
不過黑色素生外面嘅用放大鏡望吓啲紋理就大概知係乜,斷估個醫生唔會廢到黑色素瘤都分唔出掛
https://youtu.be/5uNH0fDwI_Q?si=lmY8vhsyut8MjD3K
宅度宅
05/11/2025 16:46
芝麻咁細粒都驚,發神經
5毫子咁大粒先黎驚啦
五毫子咁大就唔洗睇啦
慳返d錢買棺材山地搵個好少少法師幫自己誦經算啦
希志妹妹
05/11/2025 17:44
腳皮用指甲鉗就搞掂
TBad你弩自走
05/11/2025 18:58
腳痣在玄學是最好的
我X你
05/11/2025 18:59
RIP
TBad你弩自走
05/11/2025 19:00
切賓州啦,食慣無憂米
上一頁
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
回覆
留名
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]