最近隻腳生咗香港腳 - 香港高登
[登入]
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 17:03
你界開少少表皮先

https://www.pcds.org.uk/imager/gallery/clinical/acral-lentiginous-melanoma-including-subungual-melanoma/141512/Variants-of-furrow-pattern_fee391183f15cb4d62773032fe0be92d.jpg

因為你話你冇整傷過
如果你睇到佢係似上面6種花式就多數冇事:)
實物照例子
https://www.pcds.org.uk/imager/gallery/clinical/acral-lentiginous-melanoma-including-subungual-melanoma/141519/Furrow-combination_fee391183f15cb4d62773032fe0be92d.jpg

如果係咁明顯係點狀
咁恭喜你 上帝召喚你 寫定遺書[god]cl
https://www.pcds.org.uk/imager/gallery/clinical/acral-lentiginous-melanoma-including-subungual-melanoma/141490/Evolving-acral-melanoma_fee391183f15cb4d62773032fe0be92d.jpg


唔該師兄 !唔敢界開 但係照咁睇好似係六種花式 如果係嗰啲個話應該會痛同埋有機會變大?
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 17:08
生腳底(正常無陽光照到)兼突嘅已經大可能係惡性[sosad]


腳底應該唔會生㗎正常?
LD50
引用
01/11/2025 17:16
六種花式都要望中間有冇黑色點狀

聽聞生掌心同腳底嘅良性有較高機會轉惡性
白粉電子報
引用
01/11/2025 17:22
https://images.chinatimes.com/newsphoto/2021-11-13/656/20211113003135.png
https://top1cdn.top1health.com/cdn/am/68864/146189.jpg
LD50
引用
01/11/2025 17:22
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性[sosad] [sosad] [sosad]
民主歌星獻忠
引用
01/11/2025 17:32
https://images.chinatimes.com/newsphoto/2021-11-13/656/20211113003135.png
https://top1cdn.top1health.com/cdn/am/68864/146189.jpg

似係皮膚癌,
醫就半年命,唔醫半個月命
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 17:48
六種花式都要望中間有冇黑色點狀

聽聞生掌心同腳底嘅良性有較高機會轉惡性


我應該度下過唔過0.6mm?同埋係咪會變大 同埋會痛㗎 但我暫時呢兩樣都冇 我之前有影過相 同而家嘅大細一樣
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 17:49
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性[sosad] [sosad] [sosad]


會唔會係色斑嗰啲呀?
認真真係好擔心
LD50
引用
01/11/2025 18:06
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性[sosad] [sosad] [sosad]


會唔會係色斑嗰啲呀?
認真真係好擔心


我唔係醫生 但你可以繼續自我安慰博運氣博佢唔係惡性 :)
但我只能同你講 黑色素瘤係超惡嘅癌 發展快轉移能力亦係頂級 一入到淋巴結就唔好預醫得好O:-)

指端黑色素瘤(生喺手掌腳掌)係好發於東方人:)
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 18:28
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性[sosad] [sosad] [sosad]


會唔會係色斑嗰啲呀?
認真真係好擔心


我唔係醫生 但你可以繼續自我安慰博運氣博佢唔係惡性 :)
但我只能同你講 黑色素瘤係超惡嘅癌 發展快轉移能力亦係頂級 一入到淋巴結就唔好預醫得好O:-)

指端黑色素瘤(生喺手掌腳掌)係好發於東方人:)


唉唔係自我安慰 我都好擔心...

啱啱睇過佢嗰啲特徵 兩邊對稱 顏色都一樣 同埋如果大過0.6cm 就係
啱啱度過得0.1cm
如果對稱不一就有問題

我睇上網 要留意佢有冇變大
LD50
引用
01/11/2025 18:44
唉唔係自我安慰 我都好擔心...

啱啱睇過佢嗰啲特徵 兩邊對稱 顏色都一樣 同埋如果大過0.6cm 就係
啱啱度過得0.1cm
如果對稱不一就有問題

我睇上網 要留意佢有冇變大


大細只係可能性 決定性係pattern 所以先叫你如果唔想睇醫生住就自己界開表皮睇清楚啲
凸起嘅0.1cm係危險過1cm唔突起
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 18:52
唉唔係自我安慰 我都好擔心...

啱啱睇過佢嗰啲特徵 兩邊對稱 顏色都一樣 同埋如果大過0.6cm 就係
啱啱度過得0.1cm
如果對稱不一就有問題

我睇上網 要留意佢有冇變大


大細只係可能性 決定性係pattern 所以先叫你如果唔想睇醫生住就自己界開表皮睇清楚啲
凸起嘅0.1cm係危險過1cm唔突起


如果唔介開 睇唔睇得出㗎 我見好似冇凸起
LD50
引用
01/11/2025 19:02
如果唔介開 睇唔睇得出㗎 我見好似冇凸起


我要講嘅就講咗
隻腳生响你道 , 你自己摸都摸得出係咪有凸起 所以唔好同我講「好似」
曾經冇女之人
引用
01/11/2025 19:16
沙蟲
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 19:18
如果唔介開 睇唔睇得出㗎 我見好似冇凸起


我要講嘅就講咗
隻腳生响你道 , 你自己摸都摸得出係咪有凸起 所以唔好同我講「好似」


我未解開表皮 摸落去冇凸起
唔該曬師兄
咁如果係咪真係有啲咩
佢會變化?
LD50
引用
01/11/2025 19:28
我未解開表皮 摸落去冇凸起
唔該曬師兄
咁如果係咪真係有啲咩
佢會變化?


自己觀察一排睇會唔會變大囉
上面張黑點黑色素瘤圖係相距6個月
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 19:56
我未解開表皮 摸落去冇凸起
唔該曬師兄
咁如果係咪真係有啲咩
佢會變化?


自己觀察一排睇會唔會變大囉
上面張黑點黑色素瘤圖係相距6個月


唔該曬 我個個朋友都話唔係 佢哋講 即可能係牙籤篤到 尖嘅嘢篤到
LD50
引用
01/11/2025 20:10
你可以睇吓個28歲妹豬

https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC

你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移 :)
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多
LD50
引用
01/11/2025 20:17
唔該曬 我個個朋友都話唔係 佢哋講 即可能係牙籤篤到 尖嘅嘢篤到


咁你信你朋友啦 唔好信我
原位未轉移五年存活95-99%, 一1穿過真皮層入淋巴結變60%, 入到淋巴結就好快轉移變15-20%
[god]cl
宅度宅
引用
01/11/2025 20:21
切腳指保命
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 20:25
你可以睇吓個28歲妹豬

https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC

你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移 :)
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多


我明白唔該曬你 即係總之我都一個禮拜睇一睇有冇變大?
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 20:27
唔該曬 我個個朋友都話唔係 佢哋講 即可能係牙籤篤到 尖嘅嘢篤到


咁你信你朋友啦 唔好信我
原位未轉移五年存活95-99%, 一1穿過真皮層入淋巴結變60%, 入到淋巴結就好快轉移變15-20%
[god]cl


唔係唔信你 其實我自己都好擔心 想尋求多人多啲意見 唔該曬 即係總之留意佢有冇變化變大嗰啲?
LD50
引用
01/11/2025 20:35
你可以睇吓個28歲妹豬

https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC

你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移 :)
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多


我明白唔該曬你 即係總之我都一個禮拜睇一睇有冇變大?


你睇哂條片未?
表徵唔會發展得咁快成可以一個禮拜就睇得出
而且重點係黑點大細同你係初期後期係冇必然關係

肢端有黑點你係緊張自己健康就即刻去睇醫生 你上網問唔會有結果[think]cl

惡毒啲講,好似你哩啲咁弱智嘅人類嘅基因盡早從人類gene pool中移除都係件好事[smoke]cl
喂 開飯啦 !
引用
01/11/2025 20:42
你可以睇吓個28歲妹豬

https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC

你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移 :)
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多


我明白唔該曬你 即係總之我都一個禮拜睇一睇有冇變大?


你睇哂條片未?
表徵唔會發展得咁快成可以一個禮拜就睇得出
而且重點係黑點大細同你係初期後期係冇必然關係

肢端有黑點你係緊張自己健康就即刻去睇醫生 你上網問唔會有結果[think]cl

惡毒啲講,好似你哩啲咁弱智嘅人類嘅基因盡早從人類gene pool中移除都係件好事[smoke]cl


師兄唔使咁講嘅 我未睇曬成條片
我都係想收集意見啫 醫生我會睇 問我想收集意見嘅啫
你把口唔好咁衰
你咁講真係歧視弱智嘅人啦....
男不行女不幸
引用
01/11/2025 20:54
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121024/00176_005.html

謝霆鋒都生過:O

睇醫生啦
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]