[
登入
]
上一頁
下一頁
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
最近隻腳生咗香港腳
喂 開飯啦 !
01/11/2025 17:03
你界開少少表皮先
因為你話你冇整傷過
如果你睇到佢係似上面6種花式就多數冇事
實物照例子
如果係咁明顯係點狀
咁恭喜你 上帝召喚你 寫定遺書
唔該師兄 !唔敢界開 但係照咁睇好似係六種花式 如果係嗰啲個話應該會痛同埋有機會變大?
喂 開飯啦 !
01/11/2025 17:08
生腳底(正常無陽光照到)兼突嘅已經大可能係惡性
腳底應該唔會生㗎正常?
LD50
01/11/2025 17:16
六種花式都要望中間有冇黑色點狀
聽聞生掌心同腳底嘅良性有較高機會轉惡性
白粉電子報
01/11/2025 17:22
LD50
01/11/2025 17:22
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性
民主歌星獻忠
01/11/2025 17:32
似係皮膚癌,
醫就半年命,唔醫半個月命
喂 開飯啦 !
01/11/2025 17:48
六種花式都要望中間有冇黑色點狀
聽聞生掌心同腳底嘅良性有較高機會轉惡性
我應該度下過唔過0.6mm?同埋係咪會變大 同埋會痛㗎 但我暫時呢兩樣都冇 我之前有影過相 同而家嘅大細一樣
喂 開飯啦 !
01/11/2025 17:49
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性
會唔會係色斑嗰啲呀?
認真真係好擔心
LD50
01/11/2025 18:06
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性
會唔會係色斑嗰啲呀?
認真真係好擔心
我唔係醫生 但你可以繼續自我安慰博運氣博佢唔係惡性
但我只能同你講 黑色素瘤係超惡嘅癌 發展快轉移能力亦係頂級 一入到淋巴結就唔好預醫得好
指端黑色素瘤(生喺手掌腳掌)係好發於東方人
喂 開飯啦 !
01/11/2025 18:28
如果真係冇傷過嘅話,粒嘢點睇爛睇都係似惡性
會唔會係色斑嗰啲呀?
認真真係好擔心
我唔係醫生 但你可以繼續自我安慰博運氣博佢唔係惡性
但我只能同你講 黑色素瘤係超惡嘅癌 發展快轉移能力亦係頂級 一入到淋巴結就唔好預醫得好
指端黑色素瘤(生喺手掌腳掌)係好發於東方人
唉唔係自我安慰 我都好擔心...
啱啱睇過佢嗰啲特徵 兩邊對稱 顏色都一樣 同埋如果大過0.6cm 就係
啱啱度過得0.1cm
如果對稱不一就有問題
我睇上網 要留意佢有冇變大
LD50
01/11/2025 18:44
唉唔係自我安慰 我都好擔心...
啱啱睇過佢嗰啲特徵 兩邊對稱 顏色都一樣 同埋如果大過0.6cm 就係
啱啱度過得0.1cm
如果對稱不一就有問題
我睇上網 要留意佢有冇變大
大細只係可能性 決定性係pattern 所以先叫你如果唔想睇醫生住就自己界開表皮睇清楚啲
凸起嘅0.1cm係危險過1cm唔突起
喂 開飯啦 !
01/11/2025 18:52
唉唔係自我安慰 我都好擔心...
啱啱睇過佢嗰啲特徵 兩邊對稱 顏色都一樣 同埋如果大過0.6cm 就係
啱啱度過得0.1cm
如果對稱不一就有問題
我睇上網 要留意佢有冇變大
大細只係可能性 決定性係pattern 所以先叫你如果唔想睇醫生住就自己界開表皮睇清楚啲
凸起嘅0.1cm係危險過1cm唔突起
如果唔介開 睇唔睇得出㗎 我見好似冇凸起
LD50
01/11/2025 19:02
如果唔介開 睇唔睇得出㗎 我見好似冇凸起
我要講嘅就講咗
隻腳生响你道 , 你自己摸都摸得出係咪有凸起 所以唔好同我講「好似」
曾經冇女之人
01/11/2025 19:16
沙蟲
喂 開飯啦 !
01/11/2025 19:18
如果唔介開 睇唔睇得出㗎 我見好似冇凸起
我要講嘅就講咗
隻腳生响你道 , 你自己摸都摸得出係咪有凸起 所以唔好同我講「好似」
我未解開表皮 摸落去冇凸起
唔該曬師兄
咁如果係咪真係有啲咩
佢會變化?
LD50
01/11/2025 19:28
我未解開表皮 摸落去冇凸起
唔該曬師兄
咁如果係咪真係有啲咩
佢會變化?
自己觀察一排睇會唔會變大囉
上面張黑點黑色素瘤圖係相距6個月
喂 開飯啦 !
01/11/2025 19:56
我未解開表皮 摸落去冇凸起
唔該曬師兄
咁如果係咪真係有啲咩
佢會變化?
自己觀察一排睇會唔會變大囉
上面張黑點黑色素瘤圖係相距6個月
唔該曬 我個個朋友都話唔係 佢哋講 即可能係牙籤篤到 尖嘅嘢篤到
LD50
01/11/2025 20:10
你可以睇吓個28歲妹豬
https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC
你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多
LD50
01/11/2025 20:17
唔該曬 我個個朋友都話唔係 佢哋講 即可能係牙籤篤到 尖嘅嘢篤到
咁你信你朋友啦 唔好信我
原位未轉移五年存活95-99%, 一1穿過真皮層入淋巴結變60%, 入到淋巴結就好快轉移變15-20%
宅度宅
01/11/2025 20:21
切腳指保命
喂 開飯啦 !
01/11/2025 20:25
你可以睇吓個28歲妹豬
https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC
你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多
我明白唔該曬你 即係總之我都一個禮拜睇一睇有冇變大?
喂 開飯啦 !
01/11/2025 20:27
唔該曬 我個個朋友都話唔係 佢哋講 即可能係牙籤篤到 尖嘅嘢篤到
咁你信你朋友啦 唔好信我
原位未轉移五年存活95-99%, 一1穿過真皮層入淋巴結變60%, 入到淋巴結就好快轉移變15-20%
唔係唔信你 其實我自己都好擔心 想尋求多人多啲意見 唔該曬 即係總之留意佢有冇變化變大嗰啲?
LD50
01/11/2025 20:35
你可以睇吓個28歲妹豬
https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC
你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多
我明白唔該曬你 即係總之我都一個禮拜睇一睇有冇變大?
你睇哂條片未?
表徵唔會發展得咁快成可以一個禮拜就睇得出
而且重點係黑點大細同你係初期後期係
冇必然關係
肢端有黑點你係緊張自己健康就即刻去睇醫生 你上網問唔會有結果
惡毒啲講,好似你哩啲咁弱智嘅人類嘅基因盡早從人類gene pool中移除都係件好事
喂 開飯啦 !
01/11/2025 20:42
你可以睇吓個28歲妹豬
https://youtu.be/zJPIV0TYM6k?si=q5GGDN7-UJaCK3sC
你睇完就明黑色素瘤點解咁惡 同常見肺腺癌一樣丁屎咁大粒已經識轉移
所以我真係唔想嚇你 但指(肢)端出黑點唔係講笑的 尤其係東方人中招嘅機率大好多
我明白唔該曬你 即係總之我都一個禮拜睇一睇有冇變大?
你睇哂條片未?
表徵唔會發展得咁快成可以一個禮拜就睇得出
而且重點係黑點大細同你係初期後期係
冇必然關係
肢端有黑點你係緊張自己健康就即刻去睇醫生 你上網問唔會有結果
惡毒啲講,好似你哩啲咁弱智嘅人類嘅基因盡早從人類gene pool中移除都係件好事
師兄唔使咁講嘅 我未睇曬成條片
我都係想收集意見啫 醫生我會睇 問我想收集意見嘅啫
你把口唔好咁衰
你咁講真係歧視弱智嘅人啦....
男不行女不幸
01/11/2025 20:54
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121024/00176_005.html
謝霆鋒都生過
睇醫生啦
上一頁
下一頁
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
回覆
留名
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]